extra gebruikersaccount op iPad ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iMac heb ik een beheersaccount en twee extra gebruikersaccount zodat mijn kleindochter van 11 jaar oud ook de iMac kan gebruiken zonder in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
extra gebruikersaccount op iPad ?
Op mijn iMac heb ik een beheersaccount en twee extra gebruikersaccount zodat mijn kleindochter van 11 jaar oud ook de iMac kan gebruiken zonder in mijn documenten of programma's te kunnen rommelen.
Nu gebruik ik mijn iPad mini 4 maar zelden en als ik op die iPad ook dezelfde accounts zou kunnen aanmaken dan zou zij hem ook kunnen gebruiken. Maar als ik op Google zoek dan vind ik enkel oude (2011, 2012) berichtjes dat het niet kan maar dat er aan gewerkt/gedacht wordt. Is dat momenteel al mogelijk ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meerdere gebruikers accounts aanmaken op een iPad is niet mogelijk. Een iPad is nog steeds niet hetzelfde als een Mac.
|
|
||||
|
||||
Voor consumenten inderdaad nog steeds niet.
Wel voor scholen: https://www.iculture.nl/nieuws/ipad-...ounts-scholen/
|
|||
|
|||
Bedankt allebei.
m vr gr wimpad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 Extra Duo Sim? | Skavatar | iPad algemeen | 25 | 11-07-12 07:20 |
extra stroom ipad | copyfile | iPad algemeen | 1 | 18-02-11 08:25 |
steeds verkeerde gebruikersaccount Itunes | Pinraiser | iTunes | 5 | 03-09-10 19:04 |
|
|