iPad vraagt steeds om huidige locatie te gebruiken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vrij regelmatig krijg ik bij het bezoeken van een of andere pagina via Safari telkens opnieuw de vraag of deze pagina de huidige locatie mag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad vraagt steeds om huidige locatie te gebruiken
Vrij regelmatig krijg ik bij het bezoeken van een of andere pagina via Safari telkens opnieuw de vraag of deze pagina de huidige locatie mag gebruiken, ook al heb ik deze pagina al bezocht en de vorige keer op ok heb gedrukt. Omdat bij het bezoeken van dezelfde pagina via men iPhone deze vraag niet komt, veronderstel ik dat dit misschien door een of andere instelling komt. Iemand enig idee welke, want op het eerste zicht zie ik niet zo direct welke het zou kunnen zijn.
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instelling weer-app op 'huidige locatie' werkt niet | MarcD59 | Apple Watch apps | 4 | 17-08-15 19:23 |
verkeerde huidige locatie, tijd verkeerd | steve001 | iPhone algemeen | 8 | 18-12-11 17:32 |
3GS vraagt steeds na een tijd om herstel | teusjuh | iPhone algemeen | 0 | 06-09-11 21:43 |
Iphone 3Gs vraagt steeds om herstellen | gwilde | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 13:35 |
|
|