Hoe importeer ik bladwijzers in safari? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil op mijn ipad graag bladwijzers importeren die in mozilla staan. Ik zie helemaal geen menu's in safari om dat te vinden. Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe importeer ik bladwijzers in safari?
Hallo,
Ik wil op mijn ipad graag bladwijzers importeren die in mozilla staan. Ik zie helemaal geen menu's in safari om dat te vinden. Wie kan mij hier mee helpen? mvg Henry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met iCloud (voor Windows) kan je bladwijzers synchroniseren met de iPad:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201391 |
|
|||
|
|||
Bedankt! hiermee is het gelukt.
|
|
|||
|
|||
Sorry, dat ik hier even inhaak, Het importeren op zich werkt idd prima op deze wijze, enkel blijven ze (alleszins bij mij) nadien niet gesynchroniseerd met elkaar (in geen van beide richtingen). Mocht iemand hiervoor een oplossing weten zou dat tof zijn het te kunnen lezen (heb daar een tijd een probleem mee en al heel wat tips uitgeprobeerd maar niets lukt)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle/meerdere bladwijzers wissen iCloud/safari | dborghouts | iCloud | 0 | 28-01-18 15:03 |
Bladwijzers sorteren Safari | DraganJ | iPhone algemeen | 1 | 25-10-13 23:03 |
Bladwijzers safari | Zusjesenco | iPad algemeen | 7 | 16-10-12 13:42 |
Bij opstarten van safari gelijk de bladwijzers in beeld. | RioolDokter | iPhone algemeen | 1 | 03-03-12 21:09 |
Safari kan geen bladwijzers maken | joepmeeuwissen | iPhone algemeen | 6 | 22-11-09 21:56 |
|
|