mappen met foto's in Windows 10 in iCloud discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op mijn Windows 10 computer mappen met foto's. Als ik deze naar iCloud wil uploaden, kan ik alleen maar de foto's en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mappen met foto's in Windows 10 in iCloud
Hallo,
Ik heb op mijn Windows 10 computer mappen met foto's. Als ik deze naar iCloud wil uploaden, kan ik alleen maar de foto's en niet de mappen uploaden. Gevolg is dat de foto's allemaal 'los' in iCloud komen te staan. Op mijn iPad zie ik dan vervolgens alle foto's, maar niet keurig in een mapje. Daar zou ik dan weer een album moeten aanmaken. Dat vind ik nogal omslachtig omdat het op mijn pc al in een map geordend staat. Weet iemand hier een oplossing voor? Vast bedankt voor eventuele reacties. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedoel je met "iCloud" de iCloud Drive dan zou je wel mappen kunnen uploaden. |
|
|||
|
|||
Ha, dank je wel voor je zeer snelle reactie.
Het ging inderdaad om iCloud fotobibliotheek. Ik ga eens kijken in iCloud Drive. Zijn de foto's dan eigenlijk wel te zien in de app foto's op de iPad? Ineke |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oké, dank je wel.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik gebruik iTunes en zet mijn foto mapjes op de iPad en iPhone. Werkt prima Gr |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan komen de foto’s echter echt op de iPad zelf te staan, en dan is hij snel vol. Dit is er een met maar 16 GB. Vandaar dat ik het in de cloud wilde hebben. Dan neemt het geen ruimte op de iPad zelf in beslag. |
|
|||
|
|||
Klopt, maar ik heb een 64GB en inmiddels bijna 20.000 foto's erop en nog ruimte over!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icloud foto's in windows | wildwilly790 | iCloud | 1 | 26-01-18 20:49 |
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen | Andrisig | Desktop-applicaties | 3 | 28-07-15 21:08 |
Foto sync problemen icloud > windows | bing69 | iCloud | 8 | 20-02-14 20:32 |
Foto mappen op iPhone & iPad via iCloud | diannekes | iCloud | 0 | 06-01-12 23:00 |
|
|