Bij opstarten van safari gelijk de bladwijzers in beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bij het opstarten van Safari op mijn vriendin d'r iphone 4, komt gelijk zo'n tabblad met de bladwijzers van safari naar voren. Daarom heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij opstarten van safari gelijk de bladwijzers in beeld.
bij het opstarten van Safari op mijn vriendin d'r iphone 4, komt gelijk zo'n tabblad met de bladwijzers van safari naar voren. Daarom heb ik niet gevraagd.
Ik zie geen mogelijkheid dit uit te zetten... Ik had hier nooit last van. Wat klopt er niet. Iemand een idee? Namens mijn vriendin, Bedankt, Riooldokter.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
No Bookmark (Cydia) doet wat je wil.... werkt bij mij perfect
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bladwijzers safari | Zusjesenco | iPad algemeen | 7 | 16-10-12 13:42 |
Zwart beeld bij opvoeren van gegevens van creditcard | naphazw | iPad algemeen | 1 | 19-02-12 00:29 |
Iphone 4 app's opstarten en gelijk automatisch sluiten | J090 | iPhone Apps | 2 | 05-10-10 12:27 |
Cydia sluit bij opstarten gelijk weer af | afca1988 | Archief | 3 | 20-02-10 19:30 |
Safari kan geen bladwijzers maken | joepmeeuwissen | iPhone algemeen | 6 | 22-11-09 21:56 |
|
|