iPhone 4s trilt héél hard. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik een iPhone 4s en valt me op dat het trilsignaal wel heel hard gaat. Bij de iPhone 4 was dat veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4s trilt héél hard.
Sinds gisteren heb ik een iPhone 4s en valt me op dat het trilsignaal wel heel hard gaat. Bij de iPhone 4 was dat veel minder. Hebben jullie daar ook last van?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Oh wat zal mijn vrouw blij zijn als deze van de week binnenkomt
|
||||
|
||||
Mijn 4S trilt inderdaad ook harder dan de 4 die ik had. Maar ik heb daar geen last van. Ik vind het juist superfijn.
|
|
||||
|
||||
Mijne ook, en als ik hem tegen een harde ondergrond zachtjes aantik dan rammelt er iets. Zou kunnen dat daardoor de trilfunctie datgene laat resoneren... ik vind het hinderlijk en volgens mij hoort het niet. De telefoon was duur genoeg voor dit soort mankementen...
|
|||
|
|||
Citaat:
En tja ,dat de iphone beter en harder vibreert zullen de vrouwen wel graag hebben zeker |
|
||||
|
||||
Whaha
Tja Apple stelt in hoe sterk en hoelang de vibraties zijn. Misschien wijzigen ze dat in een iOS update (5.1) als er genoeg mensen over klagen. |
|
|||
|
|||
.... ik snap de klacht niet? dit is toch juist goed.
En vooral voor vrouwen? |
|
||||
|
||||
Als hij plat op de tafel ligt, werkt de trilfunctie normaal. Als hij wat schuiner ligt of iets dergelijks is het net alsof de glasplaat meetrilt
|
|
|||
|
|||
Een hardere tril functie altijd goed mijn oude 3G voel ik hem niet eens als k hem in mn broekzak heb zitten
|
|
||||
|
||||
Maar je hebt hem niet 24/7 in je broekzak zitten
|
|
|||
|
|||
Nee maar waar ik hem het meest nodig heb is onderweg, en dan dus nooit de telefoon hoor/voel overgaan want ringtone is ook niet zo hard.
|
|
||||
|
||||
Luide ringtone instellen/installeren lijkt me dan de oplossing? Of oortjes in natuurlijk, dan hoor je het een stuk beter
|
|
||||
|
||||
Heb al iets meer info gevonden over de trilmotor in de iPhone 4s. Die zit op een heel andere plaats dan bij de iPhone 4.
iPhone 4s: iPhone 4: |
|
||||
|
||||
Het probleem is bekend bij Apple Support forum. De iPhones worden in de Apple Store gewoon omgewisseld. Alleen jammer dan we hier geen Apple Store hebben
Forum Apple Link naar voorbeeld probleem (geluidfragment) |
|
||||
|
||||
Same here :-(
Als ik rechts beneden lichtjes knijp trilt ie gewoon zonder bijgeluid, zodat ik weer loslaat resoneert er iets heel sterk.... balen. Helemaal van zo'n duur ding. Ik ga even kijken of ik bij een T-Mobile shop kan langs lopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan de andere kant: ik denk dat je gewoon geluk hebt als je hier geen last van hebt. Ik denk eerder dat het een designfout is dan een fabricagefout. Alles zit zo dicht op elkaar in die iPhone, en als dat motortje dan niet helemaal goed geisoleerd is dan is het wachten op dit soort problemen. |
|
||||
|
||||
De mijne word gewoon hersteld, ben ik wel 10 werkdagen kwijt Omruilen doen ze bij Mobistar niet. Wacht gewoon tot ik de iPhone ontvang die ik bij Apple zelf besteld heb.
|
|
|||
|
|||
Maandag Apple hier maar eens even over bellen. Jammer, moet ik weer een vervangend toestel regelen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Filmke youtube: |
|
|||
|
|||
Ik heb nergens last van hoor met mijn iPhone 4s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone trilt bij aanraken scherm | DennisE36 | iPhone algemeen | 15 | 29-06-11 00:14 |
iPhone trilt zomaar | MrFamous | iPhone algemeen | 8 | 28-03-11 16:06 |
Iphone trilt veels te hard | ccc1988 | iPhone algemeen | 0 | 15-02-11 00:09 |
Iphone trilt niet bij SMS | Ditta | iPhone algemeen | 14 | 29-12-10 22:57 |
Iphone trilt 2 keer plaatsen autolader | Harley4 | iPhone algemeen | 9 | 28-12-09 17:14 |
|
|