//

iPhone 4s trilt héél hard.

iPhone 4s trilt héél hard. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Fijn ik heb er ook last van -_- Vandaag mijn 2e 4s ontvangen en weer hetzelfde probleem. Ik kan nooit weten of de volgende wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 17-12-11, 01:44
iNur iNur is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Fijn ik heb er ook last van -_- Vandaag mijn 2e 4s ontvangen en weer hetzelfde probleem. Ik kan nooit weten of de volgende wel goed is. Dus weet niet of het nog nut heeft om een 3e te vragen. Zijn er echt paar die er totaal geen last van hebben? Dan moet ik er toch wel achteraan gaan ..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 17-12-11, 02:45
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNur Bekijk bericht
Fijn ik heb er ook last van -_- Vandaag mijn 2e 4s ontvangen en weer hetzelfde probleem. Ik kan nooit weten of de volgende wel goed is. Dus weet niet of het nog nut heeft om een 3e te vragen. Zijn er echt paar die er totaal geen last van hebben? Dan moet ik er toch wel achteraan gaan ..
Ik heb een witte toestel en als ik hem op vibreren zet dan voel ik hem ook vibreren, en niet alleen het geluid. Het geluid zal je altijd horen, zolang de gevoel beter is dan de geluid zit je goed.
  #63  
Oud 17-12-11, 21:04
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caneezy Bekijk bericht
Ik heb een witte toestel en als ik hem op vibreren zet dan voel ik hem ook vibreren, en niet alleen het geluid. Het geluid zal je altijd horen, zolang de gevoel beter is dan de geluid zit je goed.
Ik denk niet dat jij er last van hebt. Het geluid is echt vergelijkbaar met de trilmotor die los zit of tegen de behuizing aan trilt. Je hoort heel goed het verschil tussen een juiste trilling en een defecte. Ik heb nu mijn tweede 4S en deze trilt wél goed.
  #64  
Oud 19-12-11, 15:30
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Ik ben het beu dat mijn iPhone zo raar trilt. Ik dacht het zo te laten, maar het stoort me te hard.
Bij mobistar (waar ik het toestel kocht) erkennen ze het probleem niet en is volgens hun alles normaal.
Ik heb dan maar besloten om naar oberhausen te rijden. Heeft iemand hier ervaring met de genius bar?
Gaan ze mijn toestel daar maken? of ga ik een andere iphone krijgen? Indien ik een nieuwe kan krijgen? kan ik een refurbished iPhone weigeren en een volledig nieuwe vragen?
  #65  
Oud 20-12-11, 19:37
Oujdi Oujdi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNur Bekijk bericht
Fijn ik heb er ook last van -_- Vandaag mijn 2e 4s ontvangen en weer hetzelfde probleem. Ik kan nooit weten of de volgende wel goed is. Dus weet niet of het nog nut heeft om een 3e te vragen. Zijn er echt paar die er totaal geen last van hebben? Dan moet ik er toch wel achteraan gaan ..
Ik heb vorige week mijn 5de (vijfde) Iphone 4S binnen gekregen en vorige week was mijn trilfunctie in orde en vandaag alweer het zelfde verhaal. Trilfunctie ratelt alweer.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen........

Ik ben het helemaal zat geworden.
  #66  
Oud 20-12-11, 19:59
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Vandaag bij een iPhone hersteller geweest en die zei dat het goed kon zijn dat de lijm waarmee de trilmotor vast zit tegen het frame los komt. Dat is gewoon dubbelzijdige tape waar die mee bevestigd word.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #67  
Oud 29-12-11, 13:58
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Ik ben het beu dat mijn iPhone zo raar trilt. Ik dacht het zo te laten, maar het stoort me te hard.
Bij mobistar (waar ik het toestel kocht) erkennen ze het probleem niet en is volgens hun alles normaal.
Ik heb dan maar besloten om naar oberhausen te rijden. Heeft iemand hier ervaring met de genius bar?
Gaan ze mijn toestel daar maken? of ga ik een andere iphone krijgen? Indien ik een nieuwe kan krijgen? kan ik een refurbished iPhone weigeren en een volledig nieuwe vragen?
Ben je er al geraakt? Wou deze week gaan, mar zit momenteel met een zware verkoudheid
  #68  
Oud 14-01-12, 01:02
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

2 weken geleden ben ik naar Oberhausen gereden omdat het trillen mij echt te hard stoorde. Volgens hun was de trilling binnen de norm dia apple stelt, maar ik mocht (tot 2 keer toe) een andere iphone kiezen. En beide hebben het trilprobleem. De genius zei me dat bijna elk toestel er wel "last" van heeft. Alleen merkt 90 % van de iphone-gebruikers het niet. Ik heb maar besloten om het op te geven en er mee te leren leven. De iPhone die ik nu heb heeft het ook, maar toch al iets minder dan mijn vorige.
  #69  
Oud 21-02-12, 12:07
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder, maar het stoort me nog steeds. Is het bij andere mensen al opgelost?
Ik ben aan het overwegen om de achterkant los te schroeven, kijken of ik (dmv tape?) een en ander beter kan vast zetten.. Zou dit een optie kunnen zijn?
  #70  
Oud 22-02-12, 14:10
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Hier niet opgelost. Heb zelf de achterkant al eens verwijderd en niks los gevonden. Lijkt me gewoon dat de glasplaat gewoon te dun is. Waardoor die af en toe meetrilt. Misschien dat plakband kan helpen, weet wel niet of er genoeg plaats is voor er plakband tussen te krijgen.
  #71  
Oud 22-02-12, 15:32
juwlez juwlez is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Almere
Berichten: 55
Standaard

Bij mij is het juist omgekeerd. mijn iphone 4 maakte een echt tril geluid, de iphone 4s hoor ik niet eens meer.
  #72  
Oud 02-03-12, 15:56
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Ga em dit weekend openmaken om te zien of ik het motortje wat meer druk kan geven, vooral vanuit het idee dat het ratel geluid weg is als je in de hoek van de trilmotor knijpt.. Mocht het niks worden, laat ik het er bij.

Heeft iemand ervaring met die pentalobe schroeven? Ik lees her en der namelijk dat de kop van deze schroevjes erg makkelijk kapot gaan waardoor ze niet meer terug te plaatsen zouden zijn. Aangezien ze erg klein zijn, weet ik niet goed of dit waar is of onzin.
  #73  
Oud 03-03-12, 20:46
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harpets Bekijk bericht
Ga em dit weekend openmaken om te zien of ik het motortje wat meer druk kan geven, vooral vanuit het idee dat het ratel geluid weg is als je in de hoek van de trilmotor knijpt.. Mocht het niks worden, laat ik het er bij.

Heeft iemand ervaring met die pentalobe schroeven? Ik lees her en der namelijk dat de kop van deze schroevjes erg makkelijk kapot gaan waardoor ze niet meer terug te plaatsen zouden zijn. Aangezien ze erg klein zijn, weet ik niet goed of dit waar is of onzin.
Dat van de pentalobe schroefjes klopt. Na een keer los en vast draaien is er al veel slijtage.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone trilt bij aanraken scherm DennisE36 iPhone algemeen 15 29-06-11 00:14
iPhone trilt zomaar MrFamous iPhone algemeen 8 28-03-11 16:06
Iphone trilt veels te hard ccc1988 iPhone algemeen 0 15-02-11 00:09
Iphone trilt niet bij SMS Ditta iPhone algemeen 14 29-12-10 22:57
Iphone trilt 2 keer plaatsen autolader Harley4 iPhone algemeen 9 28-12-09 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.