iPod kan niet met bleutooth luidspreker discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of ik deze vragen hier mag stellen..... (O dat het iPod gaat, maar zie geen kopje iPod) Ik heb een iPod nano ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod kan niet met bleutooth luidspreker
Ik weet niet of ik deze vragen hier mag stellen..... (O dat het iPod gaat, maar zie geen kopje iPod)
Ik heb een iPod nano (7de), nu kom ik erachter dat er Bluetooth op zit. Als ik een bleutooth luidspreker heb kan ik deze wel zien op de iPod, maar niet koppelen. Deze wordt niet blauw gekleurd en kan er dan op drukken 9m die luidspreker te selecteren. Met dezelfde iPod van mijn vriend is dat geen probleem, werkt het meteen met die luidspreker. Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwe software (was er niet), alle gegevens hersteld naar fabrieksinstellingen Wetten jullie misschien nog een tip wat ik kan proberen iPod is ongeveer 4 jaar oud |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je voor je bericht, i’ heb het afzonderlijk van elkaar geprobeerd, dus geen conflicten tussen de iPods onderling
|
|
|||
|
|||
Kun je wel koppelen met je iPhone en je iPad ?
|
|||
|
|||
Hallo beech43, ik kan inderdaad wel de iPhone en iPad koppelen aan de luidspreker.
Ik zou graag draadloos oortjes willen, maar als de bleutooth niet werkt van iPod heeft dat geen zin |
|
|||
|
|||
Misschien heeft de iPod er last van als de iPad en/of de iPhone gekoppeld is. Zet Bluetooth eens uit op de iPad en de iPhone. Controleer of er nog andere potentiële verbindingen zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat geprobeerd, nog steeds het zelfde probleem
Ik heb ook geprobeerd met een ander draadloos headset, deze werkt wel op iPad, en op andere iPod, maar niet op mijn eigenste |
|
|||
|
|||
Kan zijn dat de iPod een hogere Bluetooth-versie niet ondersteunt. iPod een oud beestje?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid flits apps NIET over luidspreker bij bleutooth verbinding | RCAF | iPhone algemeen | 0 | 21-12-11 14:16 |
Ipod touch 2g bleutooth naar bleutoot pc onzuiver | rsdragonboy | iPhone algemeen | 0 | 04-12-10 13:13 |
bleutooth werkt niet | martinbos | iPhone algemeen | 3 | 17-06-10 23:22 |
luidspreker op ipod | karimp | iPhone algemeen | 1 | 10-06-10 20:33 |
Bleutooth werkt niet meer.... | jer0en72 | Archief | 0 | 22-07-08 23:16 |
|
|