Live streamen via mijn Facebook pagina discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iPad 3 , 10.3.1 . Ik wil een livestream doen via mijn Facebook pagina , als ik op live klik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Live streamen via mijn Facebook pagina
Beste,
Ik heb een iPad 3 , 10.3.1 . Ik wil een livestream doen via mijn Facebook pagina , als ik op live klik krijg ik de melding u moet flash player installeren , ik weet dat flash player niet werkt op Appel . Hoe kan ik dat oplossen ?. En er is nog een probleem als ik naar mijn instelingen ga van mijn iPad naar privacy zie ik Facebook niet staan , dus ik kan ook mijn camera en mijn micro niet aanvinken , hoe kan ik dat oplossen ? Ik heb het geprobeerd met een programma live en met paginabeheer , dan lukt het wel maar niet op mijn Facebook pagina en dat is de bedoeling . Wie kan mij hier bij helpen , alvast bedankt Met vriendelijke groeten Freddy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hiervoor zul je de Facebook app moeten installeren
|
|
|||
|
|||
Is geïnstalleerd en werkt maar kan niet streamen , deze melding krijg ik , probeer uit te zenden vanuit de nieuwste desktop versie van Chrome op Firefox om live te gaan met je camera of installeer flash player
Groetjes Freddy ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 April 2018 om 08:25 ---------- Ik heb ook Facebook app geüpdatet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je hiervan een screenshot posten? |
|
|||
|
|||
Als ik op live klik krijg ik het volgend beeld, alsik dan op instelingen klik krijg ik het volgend beeld.
Groetjes Freddy |
|
|||
|
|||
Wat ik ook raar vind is dat de Facebook app niet bij camera en micro staat zo als in afbeelding
|
|
|||
|
|||
Zo te zien probeer je nog steeds Facebook te benaderen in een browser.
Installeer de app en open deze. Hierin zou je live moeten kunnen streamen. In een browser gaat dit niet. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 April 2018 om 09:07 ---------- Je hebt de app waarschijnlijk niet geïnstalleerd |
|
|||
|
|||
Ok ik zal het eens proberen , ik neem zo vlug mogelijk terug contact . Voor nu al bedankt voor de reactie
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 April 2018 om 09:26 ---------- Beste Gonus , het is opgelost ik melde me inderdaad via brouwer aan wat natuurlijk niet lukt , dat weet ik dan ook weer . Hartelijk bedankt voor uw hulp Met vriendelijke groeten Freddy |
|
|||
|
|||
No problem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste manier om live te streamen | livestream | iPhone algemeen | 0 | 14-09-16 14:51 |
Waarom zie ik de dingen die mijn zoon op facebook zet niet op mijn iphone facebook? | pantahduc | iPhone algemeen | 9 | 10-03-13 03:07 |
Eredivisie Live streamen | Kimzrr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 10-12-12 10:55 |
|
|