Fout tijdens zoeken naar software-update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik met mijn ipad een software update doe (instellingen-algemeen-software update) komt volgende melding: Zoeken naar updates mislukt. Fout tijdens het zoeken naar een software ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout tijdens zoeken naar software-update
Als ik met mijn ipad een software update doe (instellingen-algemeen-software update) komt volgende melding:
Zoeken naar updates mislukt. Fout tijdens het zoeken naar een software update. Wat ik al geprobeerd heb Harde reset, daarna opnieuw opgestart met thuisknop. 2eHarde reset, daarna opnieuw opgestart met sluimerknop. Beide keren heeft het niet geholpen. Een huisgenoot van mij heeft hetzelfde probleem, weliswaar met een veel oudere Ipad. (uit 2012) Wat kan hier de oorzaak voor zijn en hoe kan dit opgelost worden? Het lijkt mij een belangrijk probleem, aangezien het om updates gaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Knoppen indrukken tot het verschijnt.
|
|
|||
|
|||
Thanks a lot. Nadat ik dit gedaan heb, werkt het terug.
Is er een bepaalde reden voor deze foutmelding? Dit was de eerste keer dat ik dit had. Wist een harde reset bepaalde dingen of blijft alles gelijk zoals het was? Toch werkt het niet helemaal goed. Als ik op ‘download en installeer’ klik, krijg ik deze foutmelding Software update mislukt. Fout bij het downloaden van iOS 11.4 Nadat ik ipad van stroom had gehaald, werd deze foutmelding niet meer weergegeven. Als de update trouwens is gedownload en op ‘installeer’ geklikt moet worden, moet de ipad terug aan de stroom om de update te vervolledigen op de ipad. Nogmaals bedankt voor je hulp! Laatst gewijzigd door Albert84; 29-05-18 om 23:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens software update onderbroken en nu start iPhone 6 plus niet meer op | Babii | iPhone algemeen | 18 | 14-11-16 23:38 |
Zoeken naar software-update uitschakelen | Debbiee | iPhone algemeen | 4 | 02-11-12 17:02 |
Fout 1630 bij zoeken naar updates | Guest-20231130183333 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-11 18:07 |
Windows: update fout in software naar updaten IOS 5 | okkies | iTunes | 0 | 17-10-11 15:17 |
Stekker verwijderd tijdens software update.... | TresManos | iTunes | 19 | 27-12-10 17:25 |
|
|