//

Ipad ondersteunt geen bluetooth 4.0

Ipad ondersteunt geen bluetooth 4.0 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipad die geen BLE (Bluetooth Low Energy) ondersteunt en ik nu geen verbinding kan maken met mijn loopband. De makkelijkste((en duurste) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-06-18, 12:56
Wimbre Wimbre is offline
• iOS 11.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard Ipad ondersteunt geen bluetooth 4.0

Hallo,

Ik heb een ipad die geen BLE (Bluetooth Low Energy) ondersteunt en ik nu geen verbinding kan maken met mijn loopband.

De makkelijkste((en duurste) oplossing is een nieuwe Ipad kopen die wel Bluetooth 4.0 ondersteund.

Is er wellicht nog een andere oplossing?

Hoor het graag.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-18, 14:15
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Wat wil je bereiken?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 03-06-18, 15:18
Wimbre Wimbre is offline
• iOS 11.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een loopband gekocht met een bluetoothmodule. Door de loopband te pairen met de Ipad kan ik de software (waarin allerlei info van de training zichtbaar en opgeslagen wordt tijdens de sessie) gebruiken.

Omdat zowel de Ipad als mijn Iphone X het bluetoothsignaal niet vonden heb ik een app (BLE scanner) op mijn Iphone geïnstalleerd en na scannen vond deze de bluetoothmodule van de loopband. Daarna kon ik in BLE scanner-app de module en de iphone koppelen.

Maar de software van de loopband (1running+) is er alleen voor de Ipad en is het op een Iphone niet te doen.

Doe ik hetzelfde via de Ipad dan vindt BLE-scanner het signaal niet. Ik heb toen nog een andere app geprobeerd maar die gaf dus aan dat deze Ipad geen Bluetooth Low Energy ondersteunt.

Concreet wil ik dus dat ik mijn Ipad via bluetooth kan koppelen aan de bluetoothmodule van de loopband zodat ik de trainingssoftware kan gebruiken i.c.m. de loopband.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ondersteunt geen Flash Nikooos Chat en geruchten 1 07-02-12 16:05
Geen bluetooth tussen ipad en iphone?? Valeria iPad accessoires en onderdelen 4 12-10-11 21:29
Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal? Juupke iPhone accessoires en onderdelen 7 08-08-09 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.