eMAIL instellen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben al weken bezig om een mail account aan te makem, maar mis iets op mijn iPAD 4, bij mijn staat er de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eMAIL instellen
Hallo, ik ben al weken bezig om een mail account aan te makem, maar mis iets op mijn iPAD 4, bij mijn staat er de bij mijn
geen account of mail bij , hoe kan ik nu een m.ail account maken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Settingen--accounts en wachtwoorden--nieuwe account aanmaken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij was het daar instellingen | e-mail, maar ik heb geen ios 10 meer om te controleren.
|
|||
|
|||
Ow ios 10 , geen idee meer hoe dat toen moest.
Mss instellingen en dan mail en daaronder een account aanmaken. Is de app gmail mss een optie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/nl-nl/ht201320 |
|
|||
|
|||
bedankt t voor de reactie, ik heb 10.3.3, als ik mijn instelling open dan kan ik naar contcten of agenda of Herinneringen, maar geen account of wachtwoorden, ik een Ziggo account
|
|
||||
|
||||
Omdat de iPad ios 10 heeft bestaat de optie ‘Account en wachtwoorden’ nog niet, dit is iets van ios 11.
In ios 10 zou er een optie ‘Mail’ moeten zijn in instellingen. Is dit een iPad die misschien van een bedrijf is (geweest)? Daardoor kan er een profiel opgezet zijn die voorkomt dat je andere mail account toevoeg. Edit: Volgens mij kun je dit ook via instellingen | beperkingen instellen. Laatst gewijzigd door jemmie; 03-06-18 om 22:21. |
|
|||
|
|||
Ik heb deze in der tijd nieuw gekocht bij Saturn wat nu Mediamarkt in Zaandam, dus ik niet beter dat hij nieuw is, en alle updates geïnstalleerd
|
|
||||
|
||||
Heb je andere mail accounts geconfigureerd?
Ik dacht dat je via instellingen | beperkingen de mogelijkheid om mail accounts toe te voegen kan disablen, maar dan zou de optie nog wel aanwezig moeten zijn, maar niet meer te wijzigen, nooit ‘gespeeld’ met berkingen. |
|
|||
|
|||
Nee wat is dat met de beperkingen?
|
|
||||
|
||||
Gezien je vraag heb je hier waarschijnlijk niks mee gedaan, het is een optie in instellingen | algemeen.
Is de mail app nog wel aanwezig op de iPad? Edit: volgens mij kon je in ios 10 al standaard apps verwijderen, wanneer je in de app store zoek naar mail, de eerste optie zou een icoontje moeten zijn met een envelop, staat hier dan open op downloaden achter. Laatst gewijzigd door jemmie; 03-06-18 om 23:05. |
|
|||
|
|||
volgens mijn heb ik het gevonden, ik mails binnen , en alle mappen die had , bedankt voor je hulp
|
|
||||
|
||||
Graag geholpen, en mooi dat het opgelost is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email instellen,ik word gek! | patrick37 | iPad algemeen | 36 | 15-10-12 17:38 |
Email van @home instellen | hapdruijts | iPhone algemeen | 3 | 22-06-12 09:16 |
Email instellen | exact | iPad algemeen | 3 | 01-07-11 00:29 |
Email attachment instellen | Jan-Peter | iPhone algemeen | 0 | 04-03-09 12:50 |
email instellen | MisterM24 | iPhone algemeen | 8 | 09-01-09 01:05 |
|
|