Update 11.4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de laatste update 11.4 heb gedownload zijn mijn boeken verdwenen uit iBooks ik kan de boeken ook niet invoegen vanuit de cloud of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update 11.4
Sinds ik de laatste update 11.4 heb gedownload zijn mijn boeken verdwenen uit iBooks ik kan de boeken ook niet invoegen vanuit de cloud of de dropbox naar iBooks. Bij mijn iPhone heb ik deze update nog niet gedaan deze heeft versie 11.3.1 hier staan mijn de boeken nog allemaal in en kan ik wel nieuwe boeken invoegen vanuit de cloud en de dropbox. Wie kan mij iets meer vertellen!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je je profiel eens bijwerken
Een iPad 2 met iOS 11.4 bestaat niet. En een iPhone 7 Plus met iOS 1.1.3 ??? |
|
|||
|
|||
Ik zag liever dat je mijn vraag beantwoorde,...dan op foutjes te letten welke gedaan zijn doordat ik iets verkeerds heb aangevinkt!
|
|
|||
|
|||
Als ik de oplossing had, had ik die er wel neergezet.
Zelf heb ik er geen last van. Met zoeken via Google kom ik jouw probleem ook nergens tegen. Harde reset een keer proberen? |
|
|||
|
|||
Harde reset had ik al gedaan,...net nogmaals gedaan helpt niet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 June 2018 om 15:58 ---------- Het is opgelost door de update zijn er waarschijnlijk veranderingen in iBooks gekomen,....het heeft te maken met het schuifje onder in het rolmenu boeken “verberg iCloud boeken” dit moet dicht staan dan zie je alle boeken. Ik heb de app eerst verwijdert en toen opnieuw erop gezet,...dus weer gestart met een schone lijst. In ieder geval bedankt voor het meedenken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|