Original Ipad en Ebooks discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me ondertussen groen gezocht, maar ik krijg het niet voor mekaar... Ik heb een eerste generatie Ipad die ik graag wil gebruiken oa ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Original Ipad en Ebooks
Ik heb me ondertussen groen gezocht, maar ik krijg het niet voor mekaar...
Ik heb een eerste generatie Ipad die ik graag wil gebruiken oa als ebook reader. Ik heb op mijn pc een hele resem ebooks die niet aangekocht zijn via itunes. Hoe krijg ik deze op mijn ipad aangezien itunes ondertussen geen boeken meer synched en dit over ibooks zou moeten lopen. Zowel de macbook als de ipad hebben de laatste gesupporteerde versie van ibooks en staan op de laatste software. Mijn dank is groot |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een mogelijkheid is om boeken vanaf de PC naar jezelf te mailen.
Vanuit de mail zet je ze dan in iBooks. |
|
|||
|
|||
Via icloud
|
|
|||
|
|||
Icloud doet het niet bij mij,.. ik kan op de oude ipad ook geen "boeken" selecteren om te synchen via icloud.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 May 2018 om 07:59 ---------- Dit werkt,.. maar misschien kan het ook makkelijker via een sync? |
|
|||
|
|||
Als je de app Bluefire Reader gebruikt kun je deze vullen met ebooks via iTunes: verbind je iPad met je computer, open iTunes, klik op je iPad , in de linker kolom klik je op Bestandsdeling en dan zie midden op het scherm Bluefire Reader, klik deze open en vullen maar.
|
|||
|
|||
En, werkt dit ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ebooks verdwenen op ipad air | fmrama | iPad algemeen | 2 | 03-04-16 18:30 |
Afbeeldingen ebooks koppelen aan ebooks | heisa69 | iPad algemeen | 0 | 08-01-14 14:07 |
ebooks van ipad naar ipad mini | truike | iPad algemeen | 9 | 23-06-13 22:21 |
ebooks kwijt op ipad | mirian | iPad algemeen | 1 | 21-06-11 16:02 |
|
|