Marktplaats via Safari bagger discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al eerder heb ik mijn ongenoegen geuit over Marktplaats via Safari. Volgens Marktplaats ligt het aan mijn ipad air/ipad air 2/iphone, maar vooral niet aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Marktplaats via Safari bagger
Al eerder heb ik mijn ongenoegen geuit over Marktplaats via Safari.
Volgens Marktplaats ligt het aan mijn ipad air/ipad air 2/iphone, maar vooral niet aan die klooioo’s daar. Nu valt me op dat zowel bij Firefox als bij Chrome het wel haast onmogelijk is om een foto uit de fotobibliotheek te laden. Ook krijg ik bij Firefox de melding dat deze browser niet geschikt is voor Marktplaats. De app vind ik troep, bij oplichting krijg je geen (vereiste) gegevens van de verkoper en verder zie ik er totaal geen nut van in, dus erger ik me gewoon door. Nu krijg ik weer geen email bevestiging van een reactie aan een verkoper en de pagina Marktplaats is helemaal prut, zie onder. Ben ik nu de enige die (ook) met Firefox en Chrome daar problemen mee heeft? Ebay doe ik ook gewoon via Safari, dus wat hun bezielt is mij een raadsel...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik doe niets met Marktplaats, maar heb met mijn iPad de site even ge-opend met zowel Chrome als Safari.
Bij beide browsers ziet het er nagenoeg hetzelfde uit. Tweede plaatje is van Safari. Laatst gewijzigd door Mariche; 22-06-18 om 22:55. |
|
||||
|
||||
Later op de avond was het weer hersteld, i.d.d.
Maar het fotoladen en die Firefox melding blijven een terugkerend probleem. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari loopt vast, Marktplaats ellende? | MCNO | iPad Apps | 0 | 10-08-17 19:27 |
Problemen met Safari (marktplaats website) op iPhone 6 Plus met 8.0.2 en 8.1 | Schroale | iPhone algemeen | 11 | 23-10-14 11:10 |
Apps New York Times is bagger | eugje | iPad algemeen | 0 | 30-11-10 16:35 |
SMS van "Mijn Telfort" stuurt bagger | isky.andar | KPN | 3 | 06-02-08 16:13 |
|
|