2x Favorieten in Safari discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in Safari onder bladwijzers 2 mappen Favorieten en ook nog 1 Favorieten met een sterretje ervoor. Hoe kan ik er een van verwijderen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2x Favorieten in Safari
Ik heb in Safari onder bladwijzers 2 mappen Favorieten en ook nog 1 Favorieten met een sterretje ervoor.
Hoe kan ik er een van verwijderen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat dacht ik ook, maar het zijn waarschijnlijk systeemmappen, er komt geen rood -bolletje voor. Ik zou niet weten hoe ik een van die mappen wegkrijg. Het is lastig, als ik een bladwijzer erin wil opslaan zit hij gegarandeerd in de verkeerde Favoriet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik zou doen is de ‘apple support app’ downloaden en daar de vraag stellen. |
|
|||
|
|||
Je moet gewoon op *Favoriet klikken, dan krijg je de goede balk, waarin je mappen kunt maken en verwijderen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik een website opsla in *Favoriet kan ik die bij Instellingen niet kiezen om bovenaan te "tonen". Die keuze is alleen voor een map Favorieten onder Alles. En daar zijn er twee van. Een ervan hoort bij de instelling Toon Favorieten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Favorieten in safari met iOS 7 | Luistervinkje | iPhone algemeen | 3 | 14-10-13 19:22 |
Ios7 favorieten safari | darickj | iPad algemeen | 4 | 23-09-13 22:41 |
|
|