Foto’s delen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Mijn vraag is als ik een foto maak of een schermprint met mijn iPhone komt deze automatisch op mijn iPad. Wat ik geweldig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto’s delen
Beste allemaal,
Mijn vraag is als ik een foto maak of een schermprint met mijn iPhone komt deze automatisch op mijn iPad. Wat ik geweldig vind. Maar als ik deze foto van mijn iPhone verwijder dan gaat deze foto ook van mijn iPad af. Wat moet ik doen dat dat niet gebeurt. Ik wil dan dat deze foto gewoon op mijn iPad blijft staan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Vast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je op beide iCloud-fotobibliotheek aan hebt staan dan zal dat niet lukken. Als je ruimte op je iPhone nodig hebt kun je in Instellingen "Optimaliseer iPhone-opslag" aanzetten. Wil je toch foto's verwijderen van je iPhone zonder dat ze in iCloud verwijderd worden dan moet je op je iPhone uitloggen in iCloud, of iCloud-Fotobibliotheek uitzetten. Maar zet je die later weer aan dan komen ze weer terug. Je kunt je foto's ook in Google-foto's zetten, is gratis tot een bepaalde opslag. Google maar eens.
Ik zou trouwens de foto's wel apart opslaan op een externe harde schijf (dat heet een backup maken). En ga naar iOS 10 of 11, of pas je profiel aan.
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden Laatst gewijzigd door Beech43; 12-09-18 om 14:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto’s delen via Bluetooth | rejo81 | iPhone algemeen | 3 | 02-05-18 07:43 |
Delen van foto album | Lancia | iPad Apps | 0 | 14-05-15 18:25 |
Foto: foto delen op facebook | justnike | Muziek, foto & video | 0 | 03-10-13 06:56 |
Foto's delen (whatsapp) gelijk vanuit filmrol, delen op facebook | Wiebstar | iPhone Apps | 14 | 29-05-13 19:19 |
Foto: Delen foto's en filmpjes | offringa | Muziek, foto & video | 8 | 11-08-12 18:11 |
|
|