iPad kan geen apps downloaden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem mijn ipad is paar dagen bij school geweest ze hebben apps gedownload er op om mijn huiswerk te kunnen maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad kan geen apps downloaden
Hallo, ik heb een probleem mijn ipad is paar dagen bij school geweest ze hebben apps gedownload er op om mijn huiswerk te kunnen maken ik heb mijn ipad nu terug alleen ik kan niet facebook downloaden en instagram en snapchat ze zeiden dat leid teveel af hoe los ik dit op? want dit is mijn ipad en ik kan geen facebook downloaden enzovoort
Hier een video: https://www.youtube.com/watch?v=Nftt...ature=youtu.be Ik hoop dat jullie misschien iets weten en de icloud account is ingelogd van school |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is het jouw ipad of heb je m in bruikleen?
Het kan dan zijn dat hij zo ingericht is dat je er i.d.d. geen apps op kan zetten. Je moet ook leren op school
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen apps downloaden | gonnievm | iPhone Apps | 9 | 14-09-15 16:15 |
Ipad 1 ios 5.1.1 kan geen apps meer downloaden | RyaNn26 | iPad algemeen | 7 | 08-12-14 19:16 |
Kan geen apps meer downloaden op iPad air | redva | iPad algemeen | 1 | 26-01-14 18:06 |
iPad mini kan geen betaalde apps meer downloaden | EddyG | iPad algemeen | 4 | 22-09-13 13:24 |
|
|