Foto verkleinen op ipad lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil een foto verkleinen, maar dit lukt niet. Als ik hem mail zou ik volgens beschrijvingen verwachten dat ik boven het onderwerpveld de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto verkleinen op ipad lukt niet
Hallo,
Ik wil een foto verkleinen, maar dit lukt niet. Als ik hem mail zou ik volgens beschrijvingen verwachten dat ik boven het onderwerpveld de opties krijg om te verkleinen. Deze opties verschijnen niet. Het betreft een ipad air 2 met ios 12. Vraag 1. Wat kan de oorzaak zijn 2. Is er een app om dit voor elkaar te krijgen? Vr.gr Frans Effe een toevoeging, bedenk ikme nu. Het gaat om een schermafdruk. Dus niet een foto die gemaakt is met de camera. Update 8-11 het is inmiddels gelukt met de App image size. Laatst gewijzigd door fmrama; 08-11-18 om 10:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto verkleinen op iPad | peterp0st | iPhone Apps | 0 | 13-03-18 15:30 |
Ipad air2: foto's verkleinen niet automatisch | fhjmulders | iPad algemeen | 0 | 10-12-14 00:12 |
Foto's verwijderen van iPad lukt niet | iMarkb | iPad Apps | 2 | 28-03-14 17:41 |
Windows: foto's syncen naar ipad lukt niet | meyeri | iTunes | 0 | 26-06-11 14:42 |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
|
|