foto's syncen naar ipad lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn foto's vanuit een map op hard disk wil syncen via iTunes naar mijn iPad2, en ik druk "toepassen" krijg ik de melding: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's syncen naar ipad lukt niet
Als ik mijn foto's vanuit een map op hard disk wil syncen via iTunes naar mijn iPad2, en ik druk "toepassen" krijg ik de melding: "Weet u zeker dat u 44 apps, waaronder XXXX, van de iPad wilt verwijderen? Wanneer u dit doet worden deze apps en de bijbehorende gegevens van de iPad verwijderd".
Ik druk uiteraard op annuleren, en bijgevolgd worden de foto's niet gesyncd. Alle andere libs zoals muziek, video etc leveren geen problemen op. Iemand dergelijke foutmelding reeds gezien, of is er er ergens een verkeerde iTunes instelling ? Via andere forums reeds gezlezen dat de foto's zeker een exensie, bvb "jpg " in de bestand naam moeten hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
syncen lukt niet tussen ipad en iTunes | jebman | iTunes | 3 | 05-04-11 16:43 |
Foto: foto's syncen met iTunes lukt niet | slenskie | Muziek, foto & video | 0 | 12-02-11 12:58 |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 02-10-09 14:25 |
Windows: Foto's syncen niet naar iTunes | lteunis | iTunes | 0 | 29-06-09 12:12 |
|
|