Akai AWS06BK bluetooth luidspreker pairen met nieuwe ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 2 weken de nieuwe ipad 2018. Ik kan geen bluetooth verbinding meer maken met deze luidspreker. Het heeft altijd goed gewerkt met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Akai AWS06BK bluetooth luidspreker pairen met nieuwe ipad
Ik heb sinds 2 weken de nieuwe ipad 2018.
Ik kan geen bluetooth verbinding meer maken met deze luidspreker. Het heeft altijd goed gewerkt met mijn vorige ipad air. Ik hoor op de akai dat deze verbinding zoekt met mijn ipad, maar helaas. Deze luidspreker zou automatisch moeten pairen. Ik heb ook geen handleiding meer en kan deze ook niet meer vinden. Wie kan mij helpen want het is een fantastisch goed luidsprekertje. BVD Wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je vorige iPad Air ook ge-unpaired?
Laatst gewijzigd door Groofje; 11-12-18 om 19:13. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
Hi Groofje
Nee, alleen leeggemaakt en terug naar fabrieksinstellingen. Gr. wim |
|
|||
|
|||
Dan staat er nog een verbinding actief in de luidspreker. Misschien toch even zoeken hoe je de luidspreker naar fabrieksinstellingen kan herstellen.
|
|
|||
|
|||
Maar is je bluetooth nog actief op je oude iPad ?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad air navigatie pairen | falconetti | iPad Navigatie | 2 | 11-02-14 21:48 |
iphone<>Ipad pairen via bluetooth. | jeanlemasn | iPad algemeen | 7 | 07-01-11 19:13 |
Bluetooth: Pairen met PC/laptop wil niet | Firesphere | iPhone algemeen | 4 | 13-01-10 19:04 |
Pairen met een peugeot 407 bluetooth carkit. | ferno | iTunes | 3 | 29-11-08 20:42 |
|
|