//

Kan mappen niet verwijderen

Kan mappen niet verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik zit met het volgende probleem. Als je op “bestanden” tikt krijg je een overeicht van allerlei bestanden en locaties. Ik had 6 mappen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-19, 16:14
Boets Boets is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 5
Exclamation Kan mappen niet verwijderen

Hi
Ik zit met het volgende probleem.
Als je op “bestanden” tikt krijg je een overeicht van allerlei bestanden en locaties.
Ik had 6 mappen, met daarin pdf files. Ik had deze niet meer nodig en verwijderde ze 1 voor 1. Daarna ook de lege mappen.
Die komen dan terecht in “Recent Verwijderd”. Ook daar selecteerde ik de pdf’s, en verwijdderde ze.
Ik probeer hetzelfde met die lege mappen(6) en ik krijg ze onmogelijk verwijderd. Een foutmelding zegt me dat de map(met naam) NIET BESTAAT. Dit terwijl ze gewoon voor mijn neus staan.
Iemand een idee hoe dit mogelijk is aub? Ook alss ik “ terugzetten” aantik, krijg ik dezelfde melding.
Alvast dank.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg BF899C27-D847-4E83-BFFE-DF63AFD69455.jpeg‎ (516,2 KB, 5x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-19, 17:23
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Heb je al een reset of harde reset uitgeprobeerd?
  #3  
Oud 07-01-19, 14:26
Boets Boets is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 5
Thumbs up

Yep! Dankjewel voor de tip. Na de harde reset zijn ze verdwenen. Ik hoop voorgoed.
Nogmaals dank👍



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
Heb je al een reset of harde reset uitgeprobeerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oude foto mappen verwijderen Iphone 4S xmarloesvo iPhone algemeen 2 18-03-14 16:10
Foto: Zelfgemaakte mappen verwijderen ThamarBerber Muziek, foto & video 1 09-10-12 18:14
Foto: foto mappen verwijderen? ankevanalphen Muziek, foto & video 10 21-09-12 13:18
Apple tv 2 xmbx mappen verwijderen. RayS Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 26-12-11 16:25
Mail mappen verwijderen Brigitter iPhone algemeen 1 10-02-10 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.