Kan mappen niet verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik zit met het volgende probleem. Als je op “bestanden” tikt krijg je een overeicht van allerlei bestanden en locaties. Ik had 6 mappen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan mappen niet verwijderen
Hi
Ik zit met het volgende probleem. Als je op “bestanden” tikt krijg je een overeicht van allerlei bestanden en locaties. Ik had 6 mappen, met daarin pdf files. Ik had deze niet meer nodig en verwijderde ze 1 voor 1. Daarna ook de lege mappen. Die komen dan terecht in “Recent Verwijderd”. Ook daar selecteerde ik de pdf’s, en verwijdderde ze. Ik probeer hetzelfde met die lege mappen(6) en ik krijg ze onmogelijk verwijderd. Een foutmelding zegt me dat de map(met naam) NIET BESTAAT. Dit terwijl ze gewoon voor mijn neus staan. Iemand een idee hoe dit mogelijk is aub? Ook alss ik “ terugzetten” aantik, krijg ik dezelfde melding. Alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al een reset of harde reset uitgeprobeerd?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude foto mappen verwijderen Iphone 4S | xmarloesvo | iPhone algemeen | 2 | 18-03-14 16:10 |
Foto: Zelfgemaakte mappen verwijderen | ThamarBerber | Muziek, foto & video | 1 | 09-10-12 18:14 |
Foto: foto mappen verwijderen? | ankevanalphen | Muziek, foto & video | 10 | 21-09-12 13:18 |
Apple tv 2 xmbx mappen verwijderen. | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 26-12-11 16:25 |
Mail mappen verwijderen | Brigitter | iPhone algemeen | 1 | 10-02-10 20:24 |
|
|