iPad zonder waarschuwing uit ook bij batterij 60% discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPad gaat regelmatig zonder waarschuwing uit, terwijl er wisselend acculading is, vanmorgen al bij 60%. De iPad gaat dan zonder waarschuwing volledig uit, er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad zonder waarschuwing uit ook bij batterij 60%
De iPad gaat regelmatig zonder waarschuwing uit, terwijl er wisselend acculading is, vanmorgen al bij 60%.
De iPad gaat dan zonder waarschuwing volledig uit, er wordt ook geen werk opgeslagen van dat moment. Aan de lader gedaan dan kan het zomaar zijn dat de iPad weer functioneert, nu gaf hij direct na aansluiten lader alweer 66% lading aan. Kortom; hij is in de war. Wie geeft me de verlossende tip dat de iPad nog te redden is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat de iPad prima te redden is met een verse batterij.
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie, dit heb ik inmiddels ook van iemand anders gehoord. Overweeg dat dan maar te doen, de iPad werkt verder nog zeer goed.
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je al een harde reset geprobeerd hebt.
|
|
|||
|
|||
Peerenbooms, dank voor je reactie, ga dat nog even proberen, maar ben bang dat ik een nieuwe batterij moet bestellen, nou ja, goedkoper dan een nieuwe iPad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg | jwkempeneers | iPhone algemeen | 65 | 16-01-12 16:10 |
IPHONE 4 Batterij snel leeg (zonder hack) | mikekoning | iPhone algemeen | 2 | 26-02-11 14:10 |
Externe Batterij; ervaringen met én zonder solar | javde | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 26-09-09 23:23 |
iPhone: Batterij Percentage in OS 3.0 zonder jailbreak | Mindfield | Jailbreak | 16 | 03-07-09 18:07 |
|
|