Gmail app: ‘aan mij’ te veranderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik nu een mail krijg, staat er ‘aan mij’. Kan dit veranderd worden zodat na ‘aan’ mijn naam komt te staan bij elke binnenkomende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail app: ‘aan mij’ te veranderen
Als ik nu een mail krijg, staat er ‘aan mij’.
Kan dit veranderd worden zodat na ‘aan’ mijn naam komt te staan bij elke binnenkomende mail? Zo ja, hoé verander ik het? Het gaat om deze Gmail app:9216447E-DBFF-4EEF-8C22-D076C96B6790.jpeg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klik even op details weergeven.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kijk eens bij Instellingen- Apple ID ITunes-.....Email-inloggen met Apple ID- .Staat dan bovenaan onder Naam je eigen naam ingevuld, of staat er Mij?
|
|
|||
|
|||
Dat heeft er niets mee te maken. Zo werkt de gmail-app, dan heb je niet die enorme headers. "Aan mij" dan is toch duidelijk aan wie die mail gericht is. Anders moet je de mail-app van Apple gebruiken.
Laatst gewijzigd door Beech43; 26-01-19 om 22:58. |
|
||||
|
||||
Bij mij staat ook “aan mij”, dit stoort me helemaal niet. Ik ben toch degene die de mail ontvangt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail 2.0: Hoe profielfoto's veranderen/corrigeren? | XIII | iPhone Apps | 0 | 09-12-12 16:33 |
gmail | bellen5 | iPhone algemeen | 1 | 23-03-11 16:46 |
Gmail | Lionking4272 | iPhone algemeen | 5 | 20-01-11 17:04 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
|
|