Het accessoire niet wordt ondersteund door uw apparaat discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sedert enkele maanden krijg ik telkens volgende foutmelding op mijn iPad Pro: "Het accessoire niet wordt ondersteund door uw apparaat" Ik kan dit gewoon wegklikken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het accessoire niet wordt ondersteund door uw apparaat
Sedert enkele maanden krijg ik telkens volgende foutmelding op mijn iPad Pro:
"Het accessoire niet wordt ondersteund door uw apparaat" Ik kan dit gewoon wegklikken door op "OK" te klikken maar het blijft te pas en te onpas terugkeren. Er is niets aangesloten (via kabel) op de iPad maar ik heb verschillende apparatuur wat ik (draadloos) bestuur via de iPad Pro. O.a. Hue lampen, Eve slimme stopcontacten ... Echter kan ik nergens op de iPad vinden wie / wat de foutmelding veroorzaakt. Iemand tips hoe ik dit kan oplossen? Bedankt :shakehands:
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dit accessoire wordt mogelijk niet ondersteund met originele kabel | EwaMaffia | iPhone algemeen | 15 | 05-08-15 17:05 |
Constant "opladen niet ondersteund door dit accessoire" | stefaaaan | iPhone algemeen | 14 | 26-01-12 18:19 |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
Opladen niet ondersteund met dit accessoire | Enna | iPhone algemeen | 2 | 29-07-11 11:42 |
Windows: ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens | jjbstolk | iTunes | 24 | 16-03-11 23:16 |
|
|