Hoe fabrieksinstellingen herstellen Ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik de fabrieksinstellingen herstellen van Ipad 2 als de ipad niet meer reageerd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe fabrieksinstellingen herstellen Ipad 2
Hoe kan ik de fabrieksinstellingen herstellen van Ipad 2 als de ipad niet meer reageerd.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als de iPad nergens meer op reageert is het niet mogelijk om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dan is de iPad defect en kun je hem het beste naar een herstel/reparatiebedrijf brengen.
|
|
|||
|
|||
Oke dank u wel.Dan ga ik verder zoeken.
|
|
|||
|
|||
accu diep ontladen?
Accu defect Apapter kapot oplaad kabel defect. Dingen om in onderzoek mee te nemen. |
|
|||
|
|||
Heb een harde reset kunnen doen en hij functioneert weer. Hartelijk dank voor het meedenken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 terug naar fabrieksinstellingen | Floezeke | iPad algemeen | 2 | 06-04-16 22:45 |
Herstellen naar fabrieksinstellingen met behoud van ios 5.1 | Ldeng | iPad algemeen | 14 | 11-01-13 20:44 |
iPad fabrieksinstellingen na instalatie Cydia | macthijn | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-08-10 11:33 |
iPhone 3G: unlock na fabrieksinstellingen herstellen | dansaapje | Unlock | 4 | 09-08-10 23:46 |
|
|