//

Bluetooth connection in Querty ipv Azerty

Bluetooth connection in Querty ipv Azerty discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me een digitale meter aangeschaft met een Bluetooth verbinding, type Leica Disto X3. Hiermee kan ik allerlei opmetingen doen en de waarde wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-05-19, 07:35
LV67 LV67 is offline
• iOS
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2019
Berichten: 1
Standaard Bluetooth connection in Querty ipv Azerty

Ik heb me een digitale meter aangeschaft met een Bluetooth verbinding, type Leica Disto X3.

Hiermee kan ik allerlei opmetingen doen en de waarde wordt via de Bluetooth verbinding rechtstreeks overgebracht naar een Excel sheet. Vervelend voor mij is echter wel dat het het keyboard van de Ipad in Querty moet ingesteld staan. Ik ben namelijk gewend om in Azerty te werken.

Ik heb dit zelfde probleem ook eens aan de hand gehad met een Barcode scanner. Elke scan van barcodes kwam op de Ipad terecht in onleesbare tekens. Eigenlijk zijn dit de tekens die bij het Azerty toetsenbord op de knop van de cijfers staan. Toen heb ik een speciale installatie barcode moeten scannen waardoor de scanner de gegevens voortaan in Azerty doorgaf.

Bij de Leica Disto X3 heb ik deze instelling echter niet.

Is hier een oplossing voor om via de Ipad een instelling aan te passen of kan dit op een andere manier ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App zoals iKeywi in Azerty? angelo1994 iPhone Apps 1 12-11-14 14:22
5 row AZERTY man2u2 Jailbreak apps en thema's 0 09-05-11 09:51
Toetsenbord azerty en T9 nederlands, kan dat ? Eos400D iPhone algemeen 16 25-03-09 02:36
AZERTY met Nederlandse correctie (VLAAMS) Davidduzy Archief 2 20-07-08 21:10
Iphone 3G Azerty? Mitch2 Archief 1 14-07-08 09:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.