//

Begeleide toegang met webcam probleem

Begeleide toegang met webcam probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, we hebben in onze winkel een Ipad Air in een houder geplaatst zodat klanten via onze website zich kunnen inschrijven en klantenkaart gebruiken. Om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-19, 11:48
SVN SVN is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard Begeleide toegang met webcam probleem

Goedemorgen,

we hebben in onze winkel een Ipad Air in een houder geplaatst zodat klanten via onze website zich kunnen inschrijven en klantenkaart gebruiken. Om ervoor te zorgen dat klanten niet uit het "Safari" scherm kunnen gaan maar ik gebruik van Begeleide Toegang. Is dit de correcte functie ?

Verder heb ik ook een probleem met de camera. Klanten hebben een klantenkaart met QR code, deze dienen ze te scannen via de tablet op onze website. Nu is het zo dat wanneer wij deze klantenkaart "scan functie" aanduiden op onze website, de camera van de tablet word geactiveerd, maar niet altijd. Als ik de tablet heropstart werkt deze enkele keren, maar na een tijdje krijg ik de melding dat "De toepassing heeft geen toegang tot de webcam, controleer je instelling en vernieuw de pagina".

Iemand enig idee ?

Alvast bedankt voor de suggesties !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg begeleide toegang niet ontgrendeld! Suus123 iPhone algemeen 1 03-10-12 12:32
IOS6 begeleide toegang ontgrendeld niet Marielleee iPhone algemeen 1 21-09-12 12:58
Webcam Nickalicious iPhone Apps 4 29-06-09 20:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.