Begeleide toegang met webcam probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, we hebben in onze winkel een Ipad Air in een houder geplaatst zodat klanten via onze website zich kunnen inschrijven en klantenkaart gebruiken. Om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Begeleide toegang met webcam probleem
Goedemorgen,
we hebben in onze winkel een Ipad Air in een houder geplaatst zodat klanten via onze website zich kunnen inschrijven en klantenkaart gebruiken. Om ervoor te zorgen dat klanten niet uit het "Safari" scherm kunnen gaan maar ik gebruik van Begeleide Toegang. Is dit de correcte functie ? Verder heb ik ook een probleem met de camera. Klanten hebben een klantenkaart met QR code, deze dienen ze te scannen via de tablet op onze website. Nu is het zo dat wanneer wij deze klantenkaart "scan functie" aanduiden op onze website, de camera van de tablet word geactiveerd, maar niet altijd. Als ik de tablet heropstart werkt deze enkele keren, maar na een tijdje krijg ik de melding dat "De toepassing heeft geen toegang tot de webcam, controleer je instelling en vernieuw de pagina". Iemand enig idee ? Alvast bedankt voor de suggesties ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg begeleide toegang niet ontgrendeld! | Suus123 | iPhone algemeen | 1 | 03-10-12 12:32 |
IOS6 begeleide toegang ontgrendeld niet | Marielleee | iPhone algemeen | 1 | 21-09-12 12:58 |
Webcam | Nickalicious | iPhone Apps | 4 | 29-06-09 20:55 |
|
|