Schermtijd iPad/iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor mijn zoon schermtijd ingesteld op zowel zijn iPad en iPhone. Dit is gedeeld via een zelfde iCloud account en kan ik beheren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schermtijd iPad/iPhone
Ik heb voor mijn zoon schermtijd ingesteld op zowel zijn iPad en iPhone. Dit is gedeeld via een zelfde iCloud account en kan ik beheren via mijn telefoon.
Ik geef hem 1,5 uur vrije tijd op alle apps. deze gaan na 1,5 uur op slot. Tevens heb ik wat apps die ik op altijd toestaan heb gezet. Klopt het dat als hij 1 van die apps die op altijd toestaan gebruikt, evengoed gaat tellen voor zijn 1,5 uur. Zou dit namelijk graag anders zien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 telefoons in schermtijd | DRHOLLY | iPhone algemeen | 4 | 15-09-19 23:50 |
Schermtijd op iPhone kind verlengd via iPhone ouder | Ringeding | iPhone algemeen | 0 | 04-04-19 12:59 |
Melding schermtijd wijzigen | FreBo1958 | iPhone algemeen | 0 | 17-02-19 11:11 |
Schermtijd apparaatnaam wijzigen? | elly_iphone | iPhone algemeen | 1 | 27-09-18 10:46 |
|
|