Mail na update 13.2 tergend langzaam discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de Laatste update krijg ik een mail notificatie. Maar als ik die met de standaard mail app open dan duurt het tergend lang voordat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail na update 13.2 tergend langzaam
Na de Laatste update krijg ik een mail notificatie.
Maar als ik die met de standaard mail app open dan duurt het tergend lang voordat de mail geopend wordt, het mail appje blijft daarop wachten, en is verder niet toegankelijk totdat de mail geopend is. Alle accounts verwijderd en opnieuw ingebracht maar zonder verbetering helaas. Gebruik nu Gmail en dat gaat vlekkeloos. Meer mensen hier last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mail app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nu werkt het weer zoals het hoort.
Wel een beetje vreemd dat direct na de update dit euvel optrad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update iOS 9 problemen met Mail | quidam | iPad algemeen | 5 | 15-11-15 19:25 |
Mijn Macbook Pro start langzaam op na update | canucar | iPhone algemeen | 5 | 01-04-15 20:28 |
gelezen mail weg na update | spiffs | iPhone algemeen | 0 | 20-09-14 09:38 |
Mail sluit na update 6.1.3 | robkeb | iPad algemeen | 0 | 23-03-13 22:22 |
Toetsenbord erg langzaam bij typen van Mail. | iPhoneRobin | iPhone algemeen | 2 | 13-07-08 18:51 |
|
|