Mijn Macbook Pro start langzaam op na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Enkele maanden geleden heb ik mijn Macbook Pro geüpdatet naar Yosemite. Maar sindsdien komt er, na het opstarten, een scherm waar ik me wachtwoord moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Macbook Pro start langzaam op na update
Enkele maanden geleden heb ik mijn Macbook Pro geüpdatet naar Yosemite. Maar sindsdien komt er, na het opstarten, een scherm waar ik me wachtwoord moet invoeren. Nadat ik dat doe, verschijnt er een laadbalkje. Hierdoor start me laptop in ongeveer 2-3 minuten op. Voor de update duurde het maar 15-20 seconden. Ik ben al naar de winkel gegaan, daar hebben ze tegen me gezegd dat ik een nieuwe harde schijf moet inzetten, alleen dat is voor mij iets te prijzig. Weten jullie misschien iets waardoor dit verdwijnt of enigszins sneller maakt?
Groet, Can |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Post je probleem eens op het forum 'MACFREAK.NL'
Hier zijn vele zeer kundige mensen actief speciaal voor OSX machines (imac, macbook, Mac pro) 100% zeker dat zij je kunnen helpen. Succes
|
||||
|
||||
Beste Can,
Het verschil zit hem in de manier van afsluiten. Indien je de Macbook volledig afsluit zal deze inderdaad volledig moeten opstarten. Indien je hem in sluimermodus zet zal deze zeer snel weer volledig bruikbaar zijn! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Of heb je FileVault ingeschakeld?
|
||||
|
||||
Ik zou maar eerst softwarematig bekijken wat er aan de hand is ipv een reparatie/vervanging van de hardeschijf zonder dat er maar iets vast is gesteld.
Is het probleem dat je een wachtwoord moet invoeren of dat het zolang duurt? Mijn ervaring is dat als ik mijn MacBook en iMac update inplaats van een volledige installatie, bij de update erg langzaam is bij opstarten, lange wachttijd van slaapstand naar actieve stand etc. Je zou eens een herinstallatie kunnen overwegen, uiteraard eerst een back-up maken (!) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Delete toets van mijn MacBook Pro 2012 werkt niet meer | rpdeclercq | iPhone algemeen | 2 | 18-09-14 12:09 |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? | Nafets | Archief | 1 | 30-04-10 22:49 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
|
|