iPhone 4(s) lenen of huren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn 4s ter reparatie afgeef, gaat het volgens T-Mobile zo'n 2 tot 3 weken duren. Wie weet of ik ergens voor die periode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4(s) lenen of huren
Als ik mijn 4s ter reparatie afgeef, gaat het volgens T-Mobile zo'n 2 tot 3 weken duren. Wie weet of ik ergens voor die periode (of voor een maand) een vergelijkbaar toestel (waar mijn micro-sim inpast!) kan lenen/huren. 3 weken zonder is niet echt een optie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog eens zitten struinen op het internet, maar ik kom helemaal geen bedrijven tegen die een iPhone in de verhuur hebben. Is dat zo'n gek idee, of heb ik een gat in de markt ontdekt?
|
|
||||
|
||||
Koop een 3GS. Heb je een permanent leentoestel...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na die maand kan je hem met winst weer verkopen als je dat zou willen, en een beetje scherp geprijsde kan vinden.
|
|
|||
|
|||
ik denk dat je hier een gat in de markt gevonden hebt...
"Ben je niet zeker over welke smartphone je wil kopen, of is jouw smartphone even weg voor herstelling, leen er één hier vanaf €60/ maand" (60 euro voor de S3 he, 100 voor een iPhone 4 sorry grapje) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Even een oud topic doen herleven!
Iemand hier die mij uit de nood kan helpen door een iPhone 4 (of nieuwer) te lenen/verhuren voor 1 tot maximum 2 weken? Tips waar ik een iPhone kan huren mag ook! Mijn iPhone 6 moet vermoedelijk binnen voor garantie , maar omdat ik volledig afhang van mijn icloud kan ik geen 2 weken zonder iphone. Normaal zou dit maximum 3 werkdagen duren, maar je weet maar nooit. Liefst regio Gent (Be), ik hoor het graag van jullie! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Phonebook SIM card lenen/overkopen | verskure | Unlock | 98 | 30-09-12 15:21 |
Lenen van nanosim cutter | borgqueenx | iPhone algemeen | 33 | 20-09-12 14:06 |
|
|