aankoop in apple store discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er in de online apple store nog andere betaalmogelijkheden dan met een creditcard? Ik wil een ipad aankopen maar kan blijkbaar niet betalen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aankoop in apple store
Zijn er in de online apple store nog andere betaalmogelijkheden dan met een creditcard? Ik wil een ipad aankopen maar kan blijkbaar niet betalen met een gewone betaalkaart of paypal of iets dergelijks.
Of zijn er in Belgie nog andere onlineverkopers die de onderwijskorting aanbieden. Switch doet dit, maar zijn momenteel offline door de coronacrisis. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je toch ook in de apple store betalen met Apple pay ? Misschien is dat een optie ?
|
|
|||
|
|||
Maar de store's zijn toch dicht? dan heb je toch niets aan Apple Pay.
Want ik gebruikt het alleen als contactloos betalen op mijn Apple Watch |
|
|||
|
|||
De fysieke winkels zijn dicht ja. De apple store (website/app/online kopen) is gewoon open uiteraard. Dus niet de app store, maar de Apple store app (die je vanuit de app store kan installeren (haha).
Deze dus https://apps.apple.com/nl/app/apple-store/id375380948 En in de app kan je ook gebruik maken van applepay. In ieder geval als je de apple store app start vanaf je telefoon (waar ook applepay op staat). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aankoop Apple.com met Belgische kaart | dettie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-17 00:35 |
aankoop Apple Watch | Scooter | Apple Watch algemeen | 10 | 14-08-16 22:20 |
App store aankoop verbergen/weergeven iPad iOS9 | wimpad | iPad algemeen | 15 | 23-04-16 13:09 |
Apple TV Hulp bij aankoop! | Emper | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 21-03-15 11:21 |
aankoop apple producten | namastee | Koopinformatie Nederland | 4 | 25-07-10 12:45 |
|
|