na klik van url in mail opent safari tegen mijn zin discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan ik dat uitschakelen en eventueel de webbrowser van mijn keuze laten openen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na klik van url in mail opent safari tegen mijn zin
hoe kan ik dat uitschakelen en eventueel de webbrowser van mijn keuze laten openen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet!
Maakt niet uit welke browser je wilt gebruiken. Als je iets opent, krijg je Safari. Er schijnt een klein beetje verandering in te komen bij iOS 14 (en waarschijnlijk ook bij iPadOS). https://www.iculture.nl/nieuws/stand...kiezen-ios-14/ Laatst gewijzigd door Mariche; 24-06-20 om 13:56. |
|
|||
|
|||
Bedankt Mariche
|
|
|||
|
|||
Maar volgens mij staat bij de ios14 specificaties dat je voor een aantal dingen (waaronder mail en ik dacht ook browser) een eigen/andere keuze app als standaard kan instellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer ik op een facebook link klik, opent altijd safari inplaats van de app | mzdavid | iPhone algemeen | 2 | 19-01-16 21:21 |
Safari opent ongevraagd sessie | ludo16 | iPad algemeen | 9 | 30-08-12 20:41 |
Safari opent niet en mail werkt niet | Mirthe | iPhone Apps | 4 | 06-08-12 04:33 |
Safari opent niet meer | iHright | iPhone algemeen | 2 | 27-05-12 00:01 |
Safari opent nieuw window | Yvarladze | iPhone algemeen | 1 | 08-05-08 20:51 |
|
|