ik kan de naam va het fotoalbum niet wijzigen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan de namen van mijn fotoalbums niet wijzigen omdat de keuzemogelijkheid niet aanwezig is onder het knopje 'Meer' Ik heb iPadPro 12,9inch 3e generatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan de naam va het fotoalbum niet wijzigen
Ik kan de namen van mijn fotoalbums niet wijzigen omdat de keuzemogelijkheid niet aanwezig is onder het knopje 'Meer'
Ik heb iPadPro 12,9inch 3e generatie softwareversie13.5 /64GB ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 08-10-20 om 08:29 ---------- Kan iemand mij zeggen of, en hoe je in de fotoweergave kan zien of een foto al is toegewezen aan een album? Thc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De naam van welk album probeer je te wijzigen?
|
|
|||
|
|||
Is er een verschil in albums of namen wat betreft de naam al dan niet kunnen veranderen? Het is een album met reisfoto's dat Middelkerke heet.
|
|
|||
|
|||
Alleen van albums die handmatig op het apparaat zijn aangemaakt of die zijn aangemaakt door bepaalde apps (bv. WhatsApp) kun je de naam veranderen.
Als het een standaard album betreft (bv. "Recent") of een album dat is gesynchroniseerd vanaf een PC of Mac (bv. via iTunes) dan kun je de naam niet veranderen op het apparaat zelf. Dat zal dan via de sync software (bv. iTunes) moeten gebeuren. |
|
|||
|
|||
Als ik een album open en daarna op de drie puntjes tik, krijg ik onderstaand menu.
Heb wel iPadOS 14.0.1. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat klopt Gonus.
Er wordt echter geschreven: Citaat:
Weet alleen niet (meer) of het wijzigen in iPadOS 13.5 anders is. Gebruik dat nagenoeg niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn fotos synchroniseren met mijn iphone en een andere tablet, maar niet vanaf een PC of Mac. Ik zal proberen upgraden naar 14.0.1
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 08-10-20 om 14:06 ---------- De uggrade is voltooid en ik kan nu de naam veranderen. Bedankt voor de reacties en de hulp iedereen! |
|
|||
|
|||
Fijn dat het opgelost is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volgorde pics in gedeeld fotoalbum wijzigen? | wivi | iCloud | 5 | 18-10-17 14:20 |
Naam wijzigen iCloud-account lukt niet. | MathieuL | iCloud | 9 | 17-10-15 02:20 |
Windows: Naam Wijzigen | roboto | iTunes | 1 | 12-02-11 15:47 |
Naam Wijzigen | masterheesen | iPhone algemeen | 3 | 11-04-08 19:00 |
Kan mijn netwerk naam niet te wijzigen met Make It Mine | kkerting | Unlock [archief] | 1 | 12-12-07 10:22 |
|
|