//

Ipad niet meer terug te vinden in apple_id, maar kan ipad niet ontgrendelen.

Ipad niet meer terug te vinden in apple_id, maar kan ipad niet ontgrendelen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb te maken met een vreemd probleem. Ik heb een ipad via itunes hersteld. Vervolgens wil ik hem opnieuw installeren, maar blijft hij hangen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-20, 21:48
juffieyvette juffieyvette is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2020
Berichten: 1
Standaard Ipad niet meer terug te vinden in apple_id, maar kan ipad niet ontgrendelen.

Ik heb te maken met een vreemd probleem. Ik heb een ipad via itunes hersteld. Vervolgens wil ik hem opnieuw installeren, maar blijft hij hangen bij het activerings-slot. Het aangegeven apple-id kan de ipad niet activeren.

Als ik bij de icloud of apple id inlog via mijn pc, vindt hij alleen mijn iphone, maar de ipad staat niet meer bij gekoppelde apparaten. Ik kan hem dus niet verwijderen.


Iemand dit bij de hand gehad? Wat kan ik nog, buiten de ipad weggooien.....;-(
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-20, 09:33
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Is het aangegeven* Apple ID waarmee de iPad vergrendeld is, zeker weten dezelfde als waarmee je op een ander apparaat inlogt en de iPad aan gekoppeld zou moeten zijn?

Je kunt nog contact met Apple opnemen als je zelf eigenaar bent en toegang hebt tot dat Apple ID.

*je ziet volgens mij alleen maar de eerste en laatste letter van het e-mail adres/Apple ID waarmee de iPad geblokkeerd is en waarmee het geactiveerd kan worden.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 10-10-20 om 09:45.
  #3  
Oud 11-10-20, 17:30
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik zou hem in ieder geval niet zomaar weggooien. Als je in ieder geval kan aantonen dat hij werkelijk van jou is.

dat is niet lullig bedoeld overigens, begrijp me niet verkeerd.

Zoals jij het beschrijft is de ipad (ooit) op een ander apple id geregistreerd. Dat kan een oud apple id van jezelf, ex-partner, kind, familielid of wat dan ook zijn.

Als je de ipad 2e hands gekocht hebt, kan hij ook geregistreerd zijn op naam van de persoon waarvan je hem gekocht hebt.



Zoals Ballegooier ook al screef, je ziet een stukje van het juiste emailadres dat bij het apple-id hoort waarmee de ipad ooit is geregistreerd. Dat zou je in theorie (hopelijk) bekend moeten voorkomen. Aan de hand daarvan kan je de vervolgstappen namen (apple bellen en daar vragen om je hiermee te helpen).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad Guest-20161104111522 iPad algemeen 12 29-06-13 18:17
ipad 2 ontgrendelen werkt niet meer na scherm vervangen kimielco iPad algemeen 3 31-12-12 19:41
Ipad start niet meer op na terug zetten v/d instellingen bengt iPad algemeen 5 23-04-12 22:11
Ipad zegt dat er een update is, maar kan die niet vinden? Vivemaria iPad algemeen 13 29-03-12 20:07
Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update MeLiesa Muziek, foto & video 22 11-01-12 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.