//

iPad 4 paswoord plots van 4 naar 6 cijfers

iPad 4 paswoord plots van 4 naar 6 cijfers discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad Mini 4 en tot gisteren kon ik zonder probleem inloggen met 4 cijfers, toen ik vanmorgen mijn iPad opende was er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-20, 18:54
Rob26 Rob26 is offline
• iOS 6.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard iPad 4 paswoord plots van 4 naar 6 cijfers

Ik heb een iPad Mini 4 en tot gisteren kon ik zonder probleem inloggen met 4 cijfers, toen ik vanmorgen mijn iPad opende was er plots een vingeridentificatie te zien en daar ik dit nog nooit met dit toestel heb gedaan ben ik overgegaan naar de cijferidentificatie maar dan wel met 6 cijfers die ik nooit heb gebruikt. Ik heb intussen via pc en iTunes een software gedaan op de iPad maar nog steeds vraagt het toestel 6 cijfers, ik heb ook een iPhone 8 en die heeft vanacht naast de iPad gelegen en daar kan ik wel met vingerprint of 6-cijfercode inloggen, zit hierin mogelijk het probleem? Wie kan mij a.u.b. helpen moet nu weer 1 uur wachten om een nieuwe inlogpoging te doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
inloggen, ipad 4, paswoord



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
plots geen Wi-Fi meer op ipad 2 keith74 iPad algemeen 4 22-12-14 21:05
ipad paswoord voor internet terughalen ladysegers iPad Navigatie 4 04-12-14 18:18
iPad 4 sluit na 7.0.6 update plots af en komt in een bootloop maciej iPad algemeen 0 04-03-14 17:30
iPad(gebruik) in cijfers in de Benelux solutions iPad algemeen 0 11-07-13 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.