Typen in mail gaat heel traag. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, als ik de mail app open wordt de mail gedownload, dat werkt allemaal prima. Type ik het e-mail adres in de aan balk, gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Typen in mail gaat heel traag.
Hoi, als ik de mail app open wordt de mail gedownload, dat werkt allemaal prima.
Type ik het e-mail adres in de aan balk, gaat dat ook prima. Wil ik het bericht typen. Gaat het mega traag, ik ben al 4 zinnen verder dan komt er lettertje voor lettertje een tekst te voorschijn.. iemand een idee hoe ik dit mega irritante probleem kan oplossen?? Vr groet Mario Een voorbeeldje https://www.dropbox.com/s/fsio32dav5...%2018.mov?dl=0 Laatst gewijzigd door Supersaai; 05-12-20 om 15:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm iPhone 7 reageert traag of blijft hangen met scrollen of typen | Boccopopje | iPhone algemeen | 3 | 23-01-18 16:05 |
traag typen na update naar iOS 11.0.2 | Astrid Wiebenga | iPhone algemeen | 1 | 11-10-17 19:29 |
typen in notities app is erg traag in iOS9.0.2. op Iphone5 | cvp | iPhone algemeen | 1 | 03-10-15 18:21 |
iPhone 4 heel traag met iOS 7 | Alii61 | iPhone algemeen | 18 | 03-10-13 20:15 |
|
|