Oude iPad wil niet meer opstarten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een oude iPad (een van de eerste generatie), poos niet gebruikt. (Inmiddels gebruik ik de 3e iPad, deze moet leeg) Wil alles eraf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude iPad wil niet meer opstarten
Ik heb een oude iPad (een van de eerste generatie), poos niet gebruikt.
(Inmiddels gebruik ik de 3e iPad, deze moet leeg) Wil alles eraf halen, maar krijg hem niet meer aan de praat. Aan de oplader geeft kort het apple-symbool, maar verder komt hij niet. Hoe kom ik er in, heeft iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een poosje terug heb ik hetzelfde gehad. Toen kreeg ik de oude iPad, na een paar keer te hebben geprobeerd, weer aan de praat door de iPad te verbinden met een Windows pc.
Wat je verder kan doen geforceerd opstarten tenminste 45 minuten opladen |
|
|||
|
|||
Dag Albert,
Bedankt voor je reactie. Heb op 3 verschillende manieren geprobeerd om hem met de pc te verbinden, sec via USB, via iTunes en via iCloud.com. Wordt gewoon niet herkend... Geforceerd opstarten lukt ook niet. Alleen als bij het opladen het Apple-symbool verschijnt en dan tegelijk geforceerd wil opstarten geeft het scherm aan dat ik via USB moet verbinden met iTunes. Maar als ik dat doe herkent iTunes hem niet. (Hij staat ook niet bij de gekoppelde apparaten) Via de USB van de pc komt ook het Apple-symbool niet, oplaadcapaciteit USB te gering? Het opladen via de standaard-adapter lukt ook niet, het Apple-symbool verschijnt en verdwijnt steeds. |
|
|||
|
|||
Dag Gri,
Graag gedaan. Het is belangrijk dat de meest recente versie van iTunes is geïnstalleerd Via USB, oplaadcapaciteit kan inderdaad een probleem zijn. Heb je al een andere USB uitgang geprobeerd? Heb je al een ander oplaadsnoer gebruikt? |
|
|||
|
|||
Denk dat USB-capaciteit pc probleem is.
Laptop zowel als desktop met iTunes geprobeerd, beide herkent iPad niet. Ander kabeltje heb ik niet (met oude platte iPad-stekker, is niet stuk, geeft bij geforceerd opstarten Apple-symbool en melding). Wat zou ik nog meer kunnen doen? |
|
|||
|
|||
Op Als uw computer uw iPhone, iPad of iPod niet herkent een kijkje nemen.
Verder belangrijk om te kijken of de oplaad ingang bevuild is. Met een tandenstoker oid het vuil eruit halen Laatst gewijzigd door Albert84; 01-06-21 om 01:46. |
|
|||
|
|||
Probeer deze tip eens maar dan zit je wel in de herstelmodus.
https://computertotaal.nl/artikelen/...elmodus-54109/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad wil niet meer opstarten. | RichyK | Jailbreak | 2 | 23-06-11 21:44 |
Kan niet meer opstarten | sentmen | iPhone algemeen | 0 | 07-12-10 12:01 |
Help! wil niet meer opstarten.. | rickkie1 | iPhone algemeen | 9 | 31-08-08 13:59 |
wil niet meer opstarten | reef | Unlock [archief] | 2 | 23-06-08 16:26 |
Niet meer opstarten | joostje18 | iPhone algemeen | 2 | 09-05-08 12:01 |
|
|