//

Pop-up 'Schudden door herstel' komt niet op

Pop-up 'Schudden door herstel' komt niet op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn werk hebben we allemaal een iPad en de digitale handtekening moet aangepast worden. Voorheen kon je via 'Schudden door herstel' de opmaak daarvan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-22, 14:56
JannyB JannyB is offline
 
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2022
Berichten: 1
Standaard Pop-up 'Schudden door herstel' komt niet op

Op mijn werk hebben we allemaal een iPad en de digitale handtekening moet aangepast worden. Voorheen kon je via 'Schudden door herstel' de opmaak daarvan meekrijgen. Nu lukt het bij sommige iPads wel, maar bij een aantal komt de pop-up niet naar boven.

Er zijn verschillende iPads in omloop o.a. iPad Air (3e generatie) waarvan het bij de ene wel werkt en de ander niet. Bij mijn eigen iPad werkte het na de laatste update ook niet meer.

Terwijl 2 andere collega's een identieke iPad (iPad 6e generatie) met dezelfde update hebben: bij de 1 werkt het wel, bij de ander niet.

Ik lees dat bij de iPhone herstel door schudden is vervangen door met 3 vingers vegen over het scherm. Geprobeerd bij diverse iPads, dan krijg je de melding 'niets te herstellen', het probleem blijft.

Weet iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstel typen (door te schudden) uitzetten ? cardwizard iPhone algemeen 3 18-08-10 18:28
3gs komt niet langs activatie na herstel! ab156 iPhone algemeen 4 16-05-10 19:01
iPhone komt niet meer uit 'Herstel Vereist' Daan. iPhone algemeen 5 10-12-09 09:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.