Te weinig geheugen voor restore? (Na bootloop) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag Ik ben radeloos. Mijn iPad raakte opeens in een bootloop. Ik kreeg deze er niet uit. Amac wel. Maar nu geeft hij aan dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Te weinig geheugen voor restore? (Na bootloop)
Goedendag
Ik ben radeloos. Mijn iPad raakte opeens in een bootloop. Ik kreeg deze er niet uit. Amac wel. Maar nu geeft hij aan dat een restore niet mogelijk is omdat er te weinig geheugen zou zijn (via iTunes). Dat is zeker niet het geval. Er was nog zeker voor minimaal 3Gb aan ruimte. Iemand een idee om dit probleem met een laatste poging te verhelpen? Bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zekerheidshalve toch maar even de iPad leger maken (je kunt immers toch een reservekopie op je computer achterlaten?)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Te weinig geheugen voor rectore? (Na bootloop) | crisjeb | iPad algemeen | 0 | 28-10-22 22:50 |
te weinig geheugen op iPhone voor foto's | eltien | iPhone algemeen | 14 | 06-04-17 20:21 |
Muziek: Ipad te weinig geheugen voor muziek | Santje75 | Muziek, foto & video | 3 | 08-02-13 12:34 |
weinig geheugen | xXHardCoreXx | iPhone algemeen | 4 | 08-05-12 23:00 |
Zogenaamd te weinig vrij geheugen voor installatie? | Cgold | iPhone algemeen | 2 | 20-08-09 11:01 |
|
|