Advies iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn partner begint in september aan een HBO studie. Momenteel hebben we een MacBook 2021, maar deze bevalt ons eigenlijk helemaal niet zo goed t.o.v. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Advies iPad
Mijn partner begint in september aan een HBO studie. Momenteel hebben we een MacBook 2021, maar deze bevalt ons eigenlijk helemaal niet zo goed t.o.v. de MacBook 2017 die we hiervoor hadden. Aangezien de MacBook ook vrij groot is, wil ik hem graag als cadeau een iPad met toetsenbord cadeau doen.
Hebben jullie advies welke passend is? De iPad zal vooral zijn voor het meeschrijven bij hoorcollege's en aantekening. Daarnaast moet er een office pakket op kunnen. Ik verwacht dat er niet heel veel geheugen verbruikt zal worden, maar hoeveel raden jullie aan? Lees graag de reacties! Groetjes, Roos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Advies: van iPad2 upgrade naar ipad air of mini of wachten? | Mireille005 | iPad algemeen | 16 | 16-05-16 18:44 |
Advies gevraagd over ontplofte iPad 2 | mayflower | iPad algemeen | 2 | 21-11-15 05:32 |
iPad met 3G advies | MBraam | iPad algemeen | 2 | 20-05-12 18:20 |
Advies aankoop iPad | nance30 | iPad algemeen | 9 | 31-10-11 21:12 |
|
|