//

Ipad geblokkeerd

Ipad geblokkeerd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een refurbished ipad aangeschaft en bij het instellen van een inlogcode is er iets mis gegaan waardoor er een andere code is ingevoerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-23, 21:55
chrisis chrisis is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Aug 2023
Berichten: 1
Standaard Ipad geblokkeerd

Ik heb een refurbished ipad aangeschaft en bij het instellen van een inlogcode is er iets mis gegaan waardoor er een andere code is ingevoerd dan ik ingevoerd had. dat had te maken met de vertraging in het intoetsen van de code. Kortom, ik kan niet meer inloggen en ik moet steeds langer wachten (nu 3 uur) voordat ik iets kan doen. ik heb geprobeerd de ipad aan te sluiten op mijn mac om de boe te resetten, maar ik kan de ipad niet in de finder zien.
Mijn vraag: hoe kan ik simpel de ipad resetten en hoe kan ik via de finder op mijn imac de ipad eenvoudig vinden/zien? Het schijnt via locaties te zijn, maar ik zie de ipad geeneens verschijnen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes pnijland iPad algemeen 37 23-08-18 05:20
iPad geblokkeerd Macfan63 iPad algemeen 1 20-02-17 20:59
iPad Air geblokkeerd en home knop defect IPadAirtje iPad algemeen 0 07-04-15 21:14
IPad geblokkeerd chris1013 iPad algemeen 6 08-08-12 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.