Vervangen Ipad bij A-mac, ervaringen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, ga heel mijn vorige bericht maar opnieuw typen, aangezien het forum hier brak is zo te zien. Vorige bericht helemaal weg na op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervangen Ipad bij A-mac, ervaringen?
Nou, ga heel mijn vorige bericht maar opnieuw typen, aangezien het forum hier brak is zo te zien. Vorige bericht helemaal weg na op de verzenden knop gedrukt te hebben.
Ik heb een 9,7" ipad pro van bijna 8 jaar oud waarvan de accu slecht is. Binnen enkele uren leeg. Nu zag ik dat je bij Amac de ipad om kan ruilen tegen een exemplaar met een goede accu. Tegen een bedrag van 199,00. Als er wat anders stuk is dan de batterij betaal je altijd 577,00 bij. Was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft? Als hij voor 199,00 weer een aantal jaren mee kan dan is dat beter dan een nieuwe natuurlijk. Edit:2e poging om bericht te posten ging wederom mis. Na posten witte pagina en alles verdwenen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er verder niets mankeert aan je iPad dan is dat een hele mooie prijs voor een gerefurbished device.
|
|
|||
|
|||
Heb net de batterij van mijn huidige ipad gecheckt, die is nog 80%. Valt me nog mee na bijna 8 jaar. Zie trouwens dat hij van een bijzondere datum is. 29 februari...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID op IPAD 2 vervangen | Maarten 1954 | iPad algemeen | 5 | 27-08-15 18:40 |
Apple ID vervangen op Ipad 4 | RonF | iPad algemeen | 2 | 31-12-13 20:43 |
scherm van ipad 4 vervangen | tvtje | iPad algemeen | 1 | 28-07-13 01:55 |
Ervaringen m.b.t. zelf scherm vervangen | philippefeij | iPhone algemeen | 5 | 09-09-09 14:25 |
|
|