//

Apple ID vervangen op Ipad 4

Apple ID vervangen op Ipad 4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik hebben Ipad 4 en allebei een Iphone. Op de Windows computer staat ITunes waar we mee synchroniseren. Tot dusver niets aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-12-13, 21:44
RonF RonF is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard Apple ID vervangen op Ipad 4

Mijn vrouw en ik hebben Ipad 4 en allebei een Iphone. Op de Windows computer staat ITunes waar we mee synchroniseren. Tot dusver niets aan de hand. Nu wilde mijn vader ook een Ipad 4 maar hij had nog geen internet. Omdat het installeren van een Ipad 4 niet gaat zonder internet heb ik dit thuis gedaan op onze Apple ID. Nu wil ik de Apple ID op de Ipad van mijn vader veranderen in een nieuwe Apple ID. Deze heb ik aangemaakt via Instellingen -> ITunes en App Store -> Log uit -> Maak nieuwe Apple ID aan. Vervolgens een aantal malen geprobeerd in te loggen maar dat lukte niet. Nog een 3e Apple ID aangemaakt maar ook daar lukte het niet mee.

Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-13, 19:19
JeroenO JeroenO is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 27
Standaard

Heb je het account wat je hebt aangemaakt ook geactiveerd?

Als het goed is heb je een e-mail gekregen met daarin een link waar je op moet klikken om het account te bevestigen.
  #3  
Oud 31-12-13, 19:43
RonF RonF is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Jeroen bedankt voor je reactie.
Het vreemde was dat ik geen mail ontving met een activatie link. Nu dacht ik mij te herinneren dat ik die optie voor ontvangst mail had uitgevinkt. Inmiddels is het toch gelukt door een nieuwe ID aan te maken. Wat er nu precies is fout gegaan is mij niet duidelijk geworden.
Reageren

Labels
apple id, ipad (4), veranderen, wijzigen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad vervangen binnen 14 dagen in Apple Store merman Koopinformatie Nederland 3 23-03-13 10:54
scherm vervangen => vast op apple logo freekdl iPhone algemeen 0 22-11-11 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.