Geen reservekopie iPad kunnen makende discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag Ik heb om ruimte te maken per ongeluk het reservekopie van iPad uit de cloud verwijderd Nu wil het geen reservekopie meer aanmaken op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen reservekopie iPad kunnen makende
Goedemiddag
Ik heb om ruimte te maken per ongeluk het reservekopie van iPad uit de cloud verwijderd Nu wil het geen reservekopie meer aanmaken op dat daar geen ruimte meer voor was. Maar die is er wel Hoe los ik dit op Gr Marjo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goedeavond
Oplossing gedaan I cloud abonnementen genomen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud-reservekopie (al 350 weken geen reservekopie gemaakt) | Kristiaan1 | iPad algemeen | 1 | 05-06-19 18:04 |
Help! iPhone geblokkeerd, geen internet en geen reservekopie! | iBeau | iPhone algemeen | 3 | 01-02-16 00:43 |
iPad: Geen in app aankopen meer kunnen doen op mijn iPad, iemand een idee? | psylover | Jailbreak | 0 | 27-07-12 13:52 |
Kan geen reservekopie maken van de iPad omdat zich een fout heeft gedaan | johan1967 | iPad algemeen | 2 | 10-07-11 12:04 |
geen 3G, ook niet kunnen internetten? | 276159 | Odido (T-Mobile) | 4 | 02-08-08 20:43 |
|
|