Postbus alle inkomende mail verdwenen op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond. ik ben mijn Postbus Alle inkomende mail kwijt. Wel zijn de postbussen van alle 8 accounts zichtbaar, maar dus niet de verzamelpostbus. De Postbus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Postbus alle inkomende mail verdwenen op iPad
Goedenavond.
ik ben mijn Postbus Alle inkomende mail kwijt. Wel zijn de postbussen van alle 8 accounts zichtbaar, maar dus niet de verzamelpostbus. De Postbus is verdwenen omdat mijn vrouw een scherm bij mail kreeg dat ze niet kende en daar stonden allemaal vinkje voor de postbussen. Die heeft ze allemaal weggehaald , maar de laatste kon ze niet wegkrijgen. Die staat nu als blauw inkomend symbooltje boven alle andere postbussen. Op dit forum kwam ik een soortgelijke vraag bij het zoeken, maar de indiener had de vinkjes weer teruggeplaatst. Alleen hoe kom ik aan het scherm waar ik de vinkjes weer kan zetten? Ik hoor het graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle inkomende mail - te veel | paulusp | iPhone algemeen | 0 | 22-09-15 22:44 |
Postbus "Alle inkomende" | Handymic | iPhone algemeen | 0 | 08-06-15 21:56 |
Mail: inkomende berichten niet zichtbaar op iPad | Jose decoussemaeker | iPad algemeen | 0 | 24-11-14 12:23 |
Postbus "Alle inkomende" verdwenen | Translatoria | iPad algemeen | 1 | 23-11-13 09:20 |
Alle inkomende mails uitschakelen voor 1 mail account | sandervm86 | iPhone algemeen | 4 | 25-10-13 16:29 |
|
|