Alle inkomende mails uitschakelen voor 1 mail account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoop dat iemand mij kan helpen met me mail op zowel me iPhone en iPad, heb 5 mail accounts toegevoegd aan beide en dit werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle inkomende mails uitschakelen voor 1 mail account
Hoop dat iemand mij kan helpen met me mail op zowel me iPhone en iPad, heb 5 mail accounts toegevoegd aan beide en dit werkt goed.
alleen zou ik graag 1 hiervan niet bij alle inkomende binnen krijgen. dit is tenslotte het eerste waar je naar kijk. en die ene is van me werk dus voor mij in me prive tijd minder belangrijk. is dit mogelijk ? of te omzeilen? heb de account soms wel nodig om dingen op te zoeken (voor werk) dus helemaal weggooien is eigenlijk geen optie. Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Mvg, Sander van Middendorp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dus je wilt in het gedeelte van de mail app waar ie de inboxen van alle accounts laat zien, niet alle accounts laten zien. Dat gaat natuurlijk niet he
Gebruik je echt alle vier je prive adressen even veel? Of stuur die allemaal door naar 1 main adres en dan kan je telkens alleen in die inbox kijken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2013 om 10:05 ---------- Bedankt! Dat is iedergeval al lekker om tijdelijk er geen last van te hebben . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontvangen van e-mails uitschakelen | HHarry12 | iPhone algemeen | 3 | 05-05-13 15:17 |
Telenet inkomende mails verdwijnen meteen op iPad | marmar | iPad algemeen | 4 | 21-02-13 01:48 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Geluid inkomende mails | HDL | Archief | 3 | 08-09-09 12:55 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|