Iphone 5 weet waar ik werk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een weekje staat er in het berichtencentrum van mijn iphone 5 steeds: 'Op dit moment duurt het 10 minuten om naar (adres werk) te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 weet waar ik werk?
Sinds een weekje staat er in het berichtencentrum van mijn iphone 5 steeds:
'Op dit moment duurt het 10 minuten om naar (adres werk) te rijden' of 'Op dit moment duurt het 10 minuten om naar het werk te rijden' Weet iemand hoe mijn iphone dit in godsnaam weet? Heb namelijk nooit ingesteld waar ik werk en dat ik dit wil zien. En vind het nogal vreemd dus dat dit er iedere keer komt te staan.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je het in zou kunnen stellen zou het vreemd zijn als het er niet stond nee Maar ik zie nergens waar ik het kan instellen (en ik heb dit dus ook niet gedaan), dus dan is het toch raar dat mijn telefoon dit weet?
|
|
|||
|
|||
iOS 7: Understanding Location Services
Settings > Privacy > Location Services > System Services Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt niet voor niets een SMARTphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet iemand waar ik Poetic Atmosphere Case for Apple iPhone 5 kan kopen? | iJoris | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 26-10-12 22:07 |
wie weet waar ik een 30-pins verlengkabel kan kopen | loek298 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 19-02-12 12:17 |
Wie weet wat dit is en waar je het kan instellen? | thomashouben | iPhone algemeen | 4 | 19-12-11 10:29 |
wie weet waar ik deze thema kan downloaden?? | richardwrx03 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-11-10 17:50 |
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? | PriZe | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-01-08 17:05 |
|
|