//

Iphone 5 weet waar ik werk?

Iphone 5 weet waar ik werk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een weekje staat er in het berichtencentrum van mijn iphone 5 steeds: 'Op dit moment duurt het 10 minuten om naar (adres werk) te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-13, 14:07
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard Iphone 5 weet waar ik werk?

Sinds een weekje staat er in het berichtencentrum van mijn iphone 5 steeds:
'Op dit moment duurt het 10 minuten om naar (adres werk) te rijden' of
'Op dit moment duurt het 10 minuten om naar het werk te rijden'

Weet iemand hoe mijn iphone dit in godsnaam weet? Heb namelijk nooit ingesteld waar ik werk en dat ik dit wil zien. En vind het nogal vreemd dus dat dit er iedere keer komt te staan..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-13, 14:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dbtje Bekijk bericht
En vind het nogal vreemd dus dat dit er iedere keer komt te staan..
In andere topics over dit onderwerp lees ik dan weer dat anderen het vreemd vinden dat die info er niet staat.
  #3  
Oud 25-10-13, 14:14
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard

Als je het in zou kunnen stellen zou het vreemd zijn als het er niet stond nee Maar ik zie nergens waar ik het kan instellen (en ik heb dit dus ook niet gedaan), dus dan is het toch raar dat mijn telefoon dit weet?
  #4  
Oud 25-10-13, 14:16
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

iOS 7: Understanding Location Services

Settings > Privacy > Location Services > System Services
Citaat:
Frequent Locations: Your iPhone will keep track of places you have recently been, as well as how often and when you visited them, in order to learn places that are significant to you. This data is kept solely on your device and won't be sent to Apple without your consent. It will be used to provide you with personalized services, such as predictive traffic routing.
  #5  
Oud 25-10-13, 16:27
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dbtje Bekijk bericht
Als je het in zou kunnen stellen zou het vreemd zijn als het er niet stond nee Maar ik zie nergens waar ik het kan instellen (en ik heb dit dus ook niet gedaan), dus dan is het toch raar dat mijn telefoon dit weet?
Oorzaak zijn de veelbezochte locaties instellingen. Als je die uitzet dan zal het niet meer getoond worden.

Je hebt niet voor niets een SMARTphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weet iemand waar ik Poetic Atmosphere Case for Apple iPhone 5 kan kopen? iJoris iPhone accessoires en onderdelen 4 26-10-12 22:07
wie weet waar ik een 30-pins verlengkabel kan kopen loek298 iPhone accessoires en onderdelen 6 19-02-12 12:17
Wie weet wat dit is en waar je het kan instellen? thomashouben iPhone algemeen 4 19-12-11 10:29
wie weet waar ik deze thema kan downloaden?? richardwrx03 Jailbreak apps en thema's 3 25-11-10 17:50
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? PriZe Ringtones en Wallpapers 3 18-01-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.