Geluid inkomende mails discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een iphone 2G. Nou heb ik mijn gmail account ingesteld, maar moet zelf steeds mijn mail openen om te kijken of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid inkomende mails
Hallo iedereen,
Ik heb een iphone 2G. Nou heb ik mijn gmail account ingesteld, maar moet zelf steeds mijn mail openen om te kijken of ik mail heb. Kan dit ook anders? 1: een geluid als er een nieuwe mail is? 2: de iphone automatisch elk uur kijkt of er nieuwe mail is? Alvast bedankt voor jullie reactie, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1. Instellingen > Geluiden > Nieuwe e-mail
2. Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > Nieuwe gegevens Volgens je profiel zit je nog op 2.1, dan staan de nieuwe gegevens hier: 2. Instellingen > Nieuwe gegevens
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Dank!
ps: kan ik ook een harder/ander geluid instellen? |
|
||||
|
||||
Graag gedaan
Aangezien dit ook in de handleiding van de iPhone staat beschreven, gaat deze discussie op slot. Voor je tweede vraag verzoek ik je de zoekfunctie te gebruiken. Om je op weg te helpen, deze discussie gaat over het vervangen van de sms-toon. De mail-toon vervangen gaat op dezelfde manier. Via SSH kan je de volgende file aanpassen: /System/Library/Audio/UISounds/new-mail.caf // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Inkomende gesprekken weigeren | archiebunker | iPhone algemeen | 9 | 09-10-13 17:07 |
Inkomende oproepen BLOKKEN. | Illias_070 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-01-10 12:39 |
Inkomende mail synchronisatie | Mark M | iTunes | 0 | 05-01-10 22:11 |
Geen inkomende oproepen | maartensegers | iPhone algemeen | 30 | 27-03-09 19:59 |
|
|